Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:48:52 GMT

کی روش: اختلافاتم با فدراسیون ایران حل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۴۶۰۳

کی روش: اختلافاتم با فدراسیون ایران حل شد

کارلوس کی روش خبر از پایان اختلافاتش با فدراسیون فوتبال داد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران در یک پست اینستاگرامی خبر از پایان اختلافات مالی و حقوقیش با فدراسیون فوتبال داد. متن پست اینستاگرامی کی روش به شرح زیر است:

 

«دوستان


اختلاف حقوقی و‌ مالی که من با فدراسیون فوتبال ایران داشتم نهایتاً به انتها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها به دلیل تصمیم واضح و قدرتمند فیفا در برابر رفتار ناعادلانه و غیر محترمانه ای که رییس سابق فدراسیون آقای تاج پس از هشت سال خدمات من برای تیم ملی داشت، بود.


نهایی شدن این توافق پیامدهای روابط حرفه ای و دوستانه من با آقای نبی و آقای خراطی، اعضای محترم و دلسوز فدراسیون فوتبال و افرادی که به راستی به دنبال اهداف تیم ملی هستند بود.


میخواهم یک بار دیگر از حمایت هواداران تیم ملی تشکر قلبی بکنم. همین طور به بازیکنان و تمامی اعضای کادرم ادای احترام میکنم. حضور و خدمت به تیم ملی باعث افتخار و غرور من بود.


برای تک‌تک شما آرزوی موفقیت های بزرگ و شادی بی نهایت دارم.


به امید‌ آینده»

 

کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا فدراسیون فوتبال تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم