Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:38:09 GMT

از گوشه و کنار کاشان| هوای کاشان گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۴۶۷۵

از گوشه و کنار کاشان| هوای کاشان گرم می‌شود

گروه استان‌ها - خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، روح‌الله صنعتکار ضمن اشاره به پلمب یک آتلیه عکاسی در شهر نیاسر کاشان اظهار داشت: صاحب این آتلیه به دلیل عدم رعایت موازین شرعی و عکاسی نامتعارف در مکان های عمومی موجب نارضایتی شهروندان نیاسری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معان اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان با بیان اینکه واحد صنفی متخلف با همکاری مردم و بسیج شناسایی شد، افزود: لازم است تا تمامی شئونات مبانی دینی اسلامی، موارد قانونی و حفظ حقوق شهروندی توسط صاحبان آتلیه رعایت شود تا گرفتار قانون نشوند.

فوت چاه‌کَن با سقوط در چاه 23 متری

روح‌الله فدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس با سامانه 125 سازمان مبنی بر این حادثه  در جاده مشهداردهال حوالی شرکت ایران گلاب، تیم امداد و نجات ایستگاه دو این سازمان به محل اعزام و پس از بررسی محل، اقدام به خروج فرد سقوط کرده  از چاه کردند؛ متوفی در حال خروج از چاه بوده برای وی این اتفاق ناگوار افتاد.

از گوشه و کنار خراسان رضوی| جسد فرد مفقودشده در منطقه کوهستانی "مغان" پیدا شداز گوشه و کنار خراسان جنوبی| 60 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در نوار مرزی استان احداث می‌شوداز گوشه و کنار کاشان| 25 انبار پسماند در کاشان پلمب شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان افزود: از پیمانکاران و کارگران درخواست داریم تا توصیه‌های ایمنی را جدی گرفته تا ازبروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری و به هموطنان عزیز توصیه  می‌شود تا در مواقع بروز اینگونه حوادث  از تجمع و ازدحام در محیط حادثه جدا خودداری کرده و مامورین امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی را درانجام وظایف خود یاری کنند.

هوای کاشان گرم می‌شود

عباس ارغوانی ضمن اشاره به افزایش بیشینه دمای هوا در هفته پیش رو اظهار داشت: از امروز دمای هوا از 38 درجه سانتی‌گراد روز جمعه در بیشترین دما به 40 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند و این افزایش دما تا پایان هفته تداوم دارد به نحوی که بیشینه دما به 43 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه کمینه دما نیز در روزهای مختلف هفته متغیر است، افزود: کمینه دمای هوا در شهرستان کاشان نیز از 26 تا 29 درجه سانتی‌گراد متغیر است و با افزایش بیشینه دما کمینه دما نیز افزایش پیدا می‌کند و بر همین اساس آخر هفته کمینه دما نسبت به سایر روزها بیشتر است.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار خراسان رضوی| موتورهای برقی به حمل و نقل عمومی مشهدمقدس اضافه می‌شود از گوشه و کنار خراسان جنوبی|تولیدات عشایر خراسان جنوبی ۲۰ درصد افزایش یافت از گوشه و کنار آذربایجان شرقی| ‌کسب مقام دوم مسابقات پاراگلایدر /‌ برخورد با ۳۵ تور گردشگری غیرمجاز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار خراسان درجه سانتی گراد کمینه دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است