Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم کاشمر در مجلس  شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان فرمایشاتی را درباره اقتصاد و فرهنگ داشتند که باید کمیسیون‌های مجلس همه تلاش خود را به کار گیرند تا انتظارات ایشان محقق شوند.

جواد نیک بین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب است» اظهار کرد:  تعابیر رهبر انقلاب درباره مجلس بار مسئولیت را از همه شئون برای نمایندگان زیاد خواهد کرد؛ بنابراین نمایندگان باید نسبت به رفتارهای اجتماعی، خانوادگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خود مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: نمایندگان باید در نوع برنامه‌ریزی‌ها و عملکرد خود دقت عمل بیشتری داشته باشند تا اینکه انتظارات و منویات رهبر انقلاب به معنای واقعی محقق شود در غیر اینصورت هم از  حضرت آقا و هم نظام هزینه کرده‌ایم.

نماینده مردم کاشمر به فرمایشات رهبر انقلاب درباره اقتصاد و معیشت اشاره و اظهار کرد: ایشان در دو بخش فرمایشاتی را داشتند یکی در بعد فرهنگی  و دیگری بحث اقتصاد بود که در بخش اقتصاد یکسری مسائل را به عنوان مسئله اصلی مطرح کردند و باید مجلس برنامه‌های خود را مطابق با این فرمایشات تدوین کند و به دولت برای اجرایی کردن ارجاع دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از خانه ملت، نیک‌بین افزود: رهبر انقلاب درباره اهمیت دادن به سبک زندگی، خانواده، تولید نسل و... سخنانی را فرمودند که برای پیشبرد این موضوعات باید همه کمیسیون‌های مجلس پای کار بیایند و با جدیت خاصی اینها را پیگیری کنند تا فرمایشات ایشان به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس یازدهم رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900196

دیگر خبرها

  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است