Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:33:36 GMT

توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بابلسری

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۵۵۰

توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بابلسری

ولی تبار گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر با همراهی مردم و خیرین آستین همت را بالا زدند وهم زمان با شب دحوالارض با تهیه ۱۰۰ پرس غذای گرم به یاری نیازمندان این شهرستان شتافتند.

«شجاع ولی تبار» بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در شهرستان بابلسر برای اشاعه و گسترش فرهنگ نورانی رضوی و تبیین زیبایی‌های دین در بین مردم جامعه فعالیت‌ها را با پیوست فرهنگی اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر بابیان اینکه این خادمیاران که حب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌ویژه امام مهربانی‌ها حضرت ثامن‌الحجج (ع) را در دل دارند با تهیه و توزیع سبد کالا، گوشت گرم، احداث خانه محروم، تأمین داروی بیماران، تأمین جهیزیه نوعروسان، تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان و ... درصدد کاهش آلام نیازمندان هستند، افزود: در شب جمعه‌ای که به دحوالارض معروف است خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر با همراهی مردم و خیرین آستین همت را بالا زدند و با تهیه غذای گرم به یاری نیازمندان شهرستان شتافتند.

 

وی ادامه داد: به همت خادمیاران و مردم شریف این شهرستان در روز پنجشنبه (26 تیرماه)  ۱۰۰ پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

ولی تبار اظهار کرد: تلاش داریم به مدد خداوند متعال و با توسل جستن از امام رضا (ع) و همکاری مردم، شب‌های جمعه هر هفته غذای گرم طبخ شود و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

وی به فعالیت خادمیاران رضوی بابلسر در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: خواهران خادمیار با همراهی سایر خواهران از گروه خواهران پیروان عترت شهرستان بابلسر در دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر گرد هم آمدند و کار بسته‌بندی ۱۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی را برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و متأثر از ویروس منحوس کرونا انجام دادند. 

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طبخ غذای گرم توزیع ماسک خادمیاران رضوی تامین جهیزیه نوعروسان توزیع غذای گرم کرونا غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی