Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی از ساخت نخستین مرکز پیش‌دبستانی برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی کشور در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قاسمی‌پور  افزود: این مرکز که تخصصی و ویژه دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی است در ناحیه چهار آموزش و پرورش مشهد و به همت و مشارکت نیکوکاران خراسان رضوی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: مساحت این مرکز ۶۰۰ متر مربع است و هزینه ساخت آن افزون بر ۲۰ میلیارد ریال شده است که ۵۰ درصد آن توسط یک خیر نیک اندیش در مشهد و بقیه از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی تامین شده است. رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: این مرکز به همراه مرکز اوتیسم در مشهد، قوچان، پروژه دانش آموزان چند معلولیتی و مجموعه آب درمانی دانش آموزان استثنایی در مشهد و سه مرکز ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستانهای مشهد، خواف و سنگان در مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد آموزش وپرورش نابینایان خراسان رضوی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اختتامیه استانی سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یازدهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان برگزار شد.
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش در این آیین گفت: در جشنواره نوجوان سالم، بیش از ۳۰ هزار اثر در سامانه ثبت شد و بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۱۲۹ دانش آموز موفق به کسب رتبه شدند.
حقایق پور افزود: در جشنواره دیگر هم ۴۷ فرهنگی و سه نفر از والدین حائز رتبه شدند که هدف اول آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد شخصیت دانش آموزان با ایجاد احساس ارزشمندی بود و هدف دوم آن ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در نظر گرفته شده بود.
وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ رشته در جشنواره نوجوان سالم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان