Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@16:04:22 GMT

نگاهی به خدمات پس از فروش خودروهای خارجی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۲۷۲

نگاهی به خدمات پس از فروش خودروهای خارجی

هر شخصی که اقدام به خرید اتومبیل می کند، ناخودآگاه حساسیت ویژه ای روی خودروی خود خواهد داشت. چه بسا اگر این خوردو خارجی باشد ، حساسیت به مراتب بالاتر می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هر شخصی که اقدام به خرید اتومبیل می کند، ناخودآگاه حساسیت ویژه ای روی خودروی خود خواهد داشت. چه بسا اگر این خوردو خارجی باشد ، حساسیت به مراتب بالاتر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل یکی از دغدغه های صاحبان خودروهای خارجی و لوکس پیدا کردن  بهترین تعمیرگاه ماشین های خارجی برای سرویس های دوره ای و یا تعمیر خودروی خود است. یا اینکه اصلا ملاک یک تعمیرگاه خوب و حرفه ای برای خوردروهای خارجی چیست؟

 

یک تعمیرگاه مطمئن و خوب قبل از هر چیزی باید دارای مجوز و پروانه کسب باشد و همچنین از کارشناسانی با مدارک تخصصی بهره گیرد. دوره های تخصصی افراد به تکنسین های قابلی تبدیل خواهد کرد. بررسی مشتریان ثابت یک مجموعه می تواند کمک شایانی در انتخاب بهترین تعمیرگاه برای خودرو باشد. پرس و جو از مشتریان ثابت یک تعمیرگاه در واقع یک تحقیق محیطی است که می تواند برای بررسی تعمیرگاه مورد نظر شما مفید واقع شود. همچنین تجهیزات و لوازم و امکانات مورد استفاده در تعمیرگاه، می تواند گویای وسعت و دقت کاری یک مجموعه باشد. اما باید گفت مهمتر از موارد ذکر شده نوع خدمات و رضایت مشتری از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه است که می تواند مراجعه کننده را به مشتری ثابت تبدیل کند و رضایت او از خدمات ارائه شده، باعث تبلیغات تعمیرگاه شده و بالطبع مراجعه کنندگان بیشتری را به دنبال داشته باشد.

 

مجموعه استار سرویس تهران این افتخار را دارد که از ماهرترین تکنسین ها با مدارک و گواهینامه های معتبر بهره گیرد. همچنین از دستگاه های پیشرفته روز دنیا، برای تعمیر خودرو استفاده می کند.

 

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه

 

مجموعه استار سرویس برای رفع نیازهای روزمره مراجعین خود، خدماتی را توسط تکنسین های ماهر و زبده خود ارائه می دهد که این خدمات در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. از جمله این خدمات به موارد زیر اشاره می شود:

 

فروش قطعات و تعمیر خودرو

 

با ورود خودروهای خارجی با برندهای مختلف به کشور، یکی از دغدغه های صاحبان خودروهای خارجی، تعمیر و تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی خودرو است. در سال های اخیر، به دلیل تحریم هایی که در کشور وجود دارد، بسیاری از تعمیرگاه ها، فروش قطعات یدکی خودروها را متوقف کردند. مجموعه استار سرویس برای رفاه حال مراجعین خود اقدام به واردات لوازم یدکی خوردرو برای ماشین های خارجی کرده است.

 

خدمات پس از فروش خودروهای خارجی

 

خدمات پس از فروش یکی از اساسی ترین اصل های فروش و جذب مشتری می باشد که تمام خودروسازان در دنیا، آن را به عنوان یک الگو برای خود قرار داده اند.

در صورتی که این اصل به صورت اصولی انجام شود، برای خودروسازان اعتبار و در آمد زایی به دنبال خواهد داشت.

نباید از این غافل شد که امروزه تحریم های خودروسازان، تاثیر منفی بر روی خدمات پس از فروش خودروهای خارجی گذاشته است.

 

شاسی کشی و صافکاری خودرو با دستگاه

 

یکی از مزیت های تعمیرگاه های بزرگ، ارائه خدمات به صورت تخصصی می باشد. در مجموعه استار سرویس نیز، خدمات به صورت تخصصی انجام می شود. بطوری که در هر بخش به صورت جداگانه به رفع ایرادات و مشکلات خودرو پرداخت می شود.

به طور مثال زمانی که خودرویی در جاده دچار حادثه می شود به بخش شاسی کشی و صافکاری خودرو با دستگاه منتقل می شود و شاسی کشی توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن دنیا که در این مجموعه موجود می باشد انجام می شود.

 

جلوبندی و تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو

 

تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو، طول عمر قطعات را افزایش می دهد، از سایش لاستیک ها جلوگیری می کند، پایداری خودرو را بالا می برد، کیفیت سواری را افزایش می دهد.

موقعیت چرخ های اتومبیل در 4 زاویه اصلی کستر، کمبر، تو و کینگ پین تعریف می شود که تنظیم صحیح آن، اهمیت بسیاری دارد.

 

نقاشی و اتاق رنگ مخصوص خودرو

 

یکی دیگر از خدماتی که توسط استار سرویس ارائه می شود و به عنوان یکی دیگر از بخش های تخصصی در این مجموعه مشغول فعالیت است، نقاشی اتومبیل در اتاق رنگ مخصوص است. در این بخش قسمت های آسیب دیده خودرو بعد از تعمیر، پوشش داده می شود و زیبایی خودرو به حالت اولیه خود بازگردانده می شود.

در این بخش از مجموعه، نقاشی خودرو در اتاق رنگ مخصوص انجام می شود. نوع اتاق رنگ و کابین اسپری از اهمیت بالایی در نقاشی خودرو و کیفیت پاشش و رنگ خودرو، برخوردار است.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک

 

شاید شما هم ندانید که اگر مشکلی در گیربکس اتومبیل وجود داشته باشد، نباید اتومبیل را حرکت دهید. زیرا حرکت اتومبیل با وجود اشکال در گیربکس، باعث ایجاد صدمات بیشتر در خودرو خواهد شد. در این هنگام باید با کارشناسان استار سرویس تماس برقرار کنید تا کارشناسان استار سرویس همراه با خودرو بر به همان محل مراجعه کرده و خودرو را به تعمیرگاه منتقل کنند.

مجموعه استار سرویس علاوه بر تعمیر گیربکس های اتوماتیک ، فروش قطعات و لوازم خودرو را نیز ارائه می دهند.

 

 

برای برقراری ارتباط با مجموعه استار سرویس می توانید به آدرس اتوبان بابایی شرق به غرب جنب شهرک قمر بنی هاشم(لویزان ٣) انتهای مجتمع تعمیرگاهی صدر شماره ٢٧ مراجعه کنید و یا با شماره های 22977009  – ٢٢٨٥٦٩٣٩  (10 خط) تماس بگیرید. همچنین می توانید از صفحه اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/starservice_tehran/ بازدید کنید.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات پس از فروش خودروهای خارجی اتاق رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد