Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:04:15 GMT

برپایی نمازجمعه آق‌قلا با دستور مقام معظم رهبری

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۰۵۷

برپایی نمازجمعه آق‌قلا با دستور مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام محسن کیایی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد سالروز تاسیس این نهاد بدون اشاره به زمان دستور رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با پیگیری مسوولان استانی و شهرستانی، محل برگزاری دایم نماز جمعه و مکان اقامت و دفتر امام جمعه نیز مشخص شده است.

به گفته رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان، اکنون در شهرستان آق قلا با ترکیب جمعیت ترکمن و فارس، یک نماز جمعه اهل سنت در شهر آق قلا و یک نماز جمعه اهل تشیع در شهر انبارالوم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان آق قلا بیش از ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارد که در بخش‌های مرکزی و وشمگیر و ۲ نقطه شهری آق قلا و انبار الوم مستقر هستند.

مطابق گزارش رییس دفتر شورای سیاتگذاری ائمه جمعه گلستان در شرایط عادی ۲۰ نماز جمعه در استان برگزار می‌شود اما شیوع کرونا برگزاری نماز جمعه این استان را تعطیل کرد.

وی به فعالیت ائمه جمعه استان در دوران شیوع کرونا گفت : از زمان شیوع این بیماری تاکنون خطبه های نماز جمعه چندین شهر از جمله آزادشهر، انبارالوم، گالیکش، کلاله، دلند، مینودشت، خان ببین و رامیان به صورت مکتوب و صوتی در فضای مجازی منتشر می شود و این روند همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام کیانی تاکید کرد که انتشار خطبه های نماز جمعه در ایام شیوع کرونا اختیاری است.

وی همچنین گفت: پیگیری اجرای رزمایش مساوات، دیدار و تجلیل از مدافعان سلامت و عیادت از بیماران کرونا و سرکشی از خانواده متوفان کرونا، از دیگر اقدامات ائمه جمعه استان در ماه های اخیر و پس از شیوع کرونا است.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گرگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گرگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان ویروس کرونا گرگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان شیوع کرونا ائمه جمعه نماز جمعه آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند