Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات علمی و فرهنگی بخشی از محصولات خود را در هفته تأمین اجتماعی به کادر درمان بیمارستان‌های میلاد و مسیح دانشوری اهدا کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی، بیش از 500 بسته کتاب از تولیدات انتشارات را در میان کادر درمان بیمارستان‌های میلاد و مسیح دانشوری توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

300 بسته کتاب کودک و بزرگسال برای بیماران و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و 200 بسته کتاب نیز برای بیماران و کادر درمان بیمارستان میلاد ارسال شده است. این بسته‌ها در بخش کودک و نوجوان و در قالب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی به شکلی زیبا و مناسب با مخاطبان آنها بسته‌بندی شده بود.

از جمله کتاب‌های بخش کودک و نوجوان در این بسته‌ها می‌توان به کتاب‌های «داستان‌های منتخب»، «داستان‌های ایران باستان»، «مجموعه 10 جلدی مگسک‌ها»، «من بهترین بچه خرس دنیا نیستم، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و.... اشاره کرد. در بخش بزرگسالان نیز آثاری از مجموعه کتاب‌های ادبیات داستانی کلاسیک و نیز آثاری با موضوع سلامتی انتخاب و به مخاطبان اهدا شد. این بسته‌ها به منظور قدردانی از کادر درمان این بیمارستان‌ها در درمان و کمک به بیماران مبتلا به کرونا صورت پذیرفته است.

انتشارات علمی و فرهنگی همچنین از تمامی دریافت‌کنندگان این بسته‌ها خواسته تا یادداشت‌ها و خاطرات خود درباره مواجهه با بیماری کرونا را در اختیار این مؤسسه قرار دهند تا در قالب مجموعه‌ای گردآوری و منتشر شود. همچنین این مؤسسه طی هفته جاری هزار و 200 عنوان از محصولات خود را در قالب مشارکت در کمپین «دست یاری به دشتیاری» به منظور تجهیز کتابخانه‌ها و مدارس مناطق کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان اهدا خواهد کرد. این کمپین با هدف محرومیت‌زدایی علمی و فرهنگی از روستاهای منطقه دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی در دست اجرا است.

همچنین طی هفته گذشته 200 بسته کتاب مختص مخاطبان کودک و نوجوان نیز میان دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ تهران که ویژه دانش‌آموزان مهاجر افغانستانی ساکن ایران است، اهدا شد.

انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در راستای ارتقای سرانه مصرف محصولات فرهنگی در میان مجموعه‌های کمتر برخوردار اجتماعی و نیز مجموعه‌های درمانی و همچنین حمایت و همدلی با کادر درمان بیمارستان‌ها و بیماران تحت پوشش خود صورت داده است. همچنین ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک‌تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی و کمک به محرومیت‌زدایی فرهنگی از مناطق محروم ایران و ساکنان آن نیز از دیگر اهداف این برنامه‌ها طی هفته تأمین اجتماعی بوده است.

کودکان افغانستانی پذیرای آثار انتشارات علمی و فرهنگی شدند

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کتاب و ادبیات بیشتر بخوانید... کودکان افغانستانی پذیرای آثار انتشارات علمی و فرهنگی شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کتاب و ادبیات ویروس کرونا کتاب و ادبیات کادر درمان بیمارستان ها انتشارات علمی و فرهنگی مسیح دانشوری بسته ها بسته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان