Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخعی با تاکید بر اینکه کمبود امکانات ورزشی یک روی سکه مشکلات شهرستان نهبندان است، گفت: اما نرخ بیکاری جوانان این شهرستان نیز بیش از ۲ برابر متوسط کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی نخعی» ظهر امروز (۲۸ تیر) در آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۳ پروژه ورزشی استان خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان اظهار کرد: بسیاری از پروژه های که این روزها شاهد افتتاح آن هستیم مرهون زحمات و پیگیری های استاندار خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان مرزی نهبندان، گفت: معادن بسیار ارزشمند در این شهرستان وجود دارد و از مهمترین قطب های پرورش شتر است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان نهبندان در حوزه ورزش با وجود کمترین امکانات در رشته کشتی و  ورزش های رزمی قهرمان کشوری دارد، افزود: هر زمانی که امکانات در اختیار مردمان این شهرستان قرار گرفته است و با آنان توجه شد بهترین عملکرد را داشتند و بهترین مقام های کشوری را کسب کردند.

 

نخعی با تاکید بر اینکه کمبود امکانات ورزشی یک روی سکه مشکلات شهرستان نهبندان است، ادامه داد: اما بیکاری بالای جوانان روی دیگر سکه مشکلات این شهرستان است و درصد بیکاری جوانان نهبندان بیش از ۲ برابر متوسط کشوری است.

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه این شهرستان در مسیر ترانزیت مواد مخدر و قاچاق سوخت قرار گرفته است و مرز طولانی با کشور افغانستان همه زمینه‌ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

 

وی با تاکید بر لزوم اشتغال زایی و توجه به ورزش در این شهرستان مرزی، افزود: ورزش یکی از راهکارهای ایجاد پویایی و نشاط برای جوانان است در حالی که کمتر از ۵۰ درصد متوسط سرانه ورزشی در کشور در اختیار جوانان شهرستان نهبندان قرار دارد.

 

نخعی گفت: متاسفانه مدیریت سلیقه ای و رابطه ای باعث عدم توازن در اختصاص امکانات در سطح کشور شده است که یکی از آنها همین سرانه ورزشی  وضعیت کنونی است.

 

وی از وزیر ورزش و جوانان خواستار کمک به کاهش اختلاف سرانه ورزشی این شهرستان با متوسط کشوری شد و گفت: پروژه های نیمه تمام بسیاری در استان خراسان جنوبی بخصوص در  شهرستان نهبندان و سربیشه وجود دارد.

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نهبندان یک پروژه متعلق به قشر کارگری حدود هشت سال است که به ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اما همچنان نیمه تمام باقی‌مانده است، ادامه داد:  تکمیل این پروژه های نیمه تمام نیازمند همت جهادی مسئولان و اختصاص اعتبارات ملی است.

 

نخعی بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران شهرستان نهبندان برای ورود به مسابقات ورزشی مشکل تجهیزات و امکانات دارند که می طلبد اعتبار ویژه ای برای تقویت هئیت های ورزشی و تجهیز اماکن ورزشی که راه‌اندازی شده اما اکنون در ارائه خدمت بسیار مشکل دارند، اختصاص یابد.

 

وی در پایان گفت: در بسیاری از مراکز جمعیتی شهرستان نهبندان و سربیشه، نقاطی وجود دارد که لازم است حداقل به اندازه یک زمین چمن مصنوعی کوچک به آنان توجه شود و درخواست می کنم حداقل ۱۰ زمین چمن مصنوعی برای این دو شهرستان احداث شود.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمبود امکانات ورزشی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی سفر وزیر ورزش بیکاری جوانان خراسان جنوبي نهبندان و سربیشه شهرستان نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار