Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@19:15:46 GMT

دستگیری موبایل قاپان شمال پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۳۳۱۶

دستگیری موبایل قاپان شمال پایتخت

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ علیرضا علیزاده رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: بیست و پنجم تیرماه واحد عملیات گشت کلانتری تجریش در میدان تجریش با صحنه موبایل قاپی از یک خانم توسط ۲ جوان موتورسوار با پلاک انتظامی مخدوش روبرو می‌شوند و با توجه به شلوغی خیابان و احتمال فرار متهمان با اعلام تعقیب سارقان به مرکز فوریت‌های پلیسی به تعقیب آنان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحد گشت کلانتری که موتورسواران را به صورت نامحسوس در مسیر خیابان شریعتی، بزرگراه صدر، بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه شهید همت و در نهایت در بزرگراه آزادگان تحت مراقبت قرار می‌دهند و پس از یک ساعت تعقیب و گریز در تقاطع حکیم و آزادگان دستگیر کردند.

رئیس کلانتری تجریش عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی از متهمان مشخص شد که این ۲ سارق بار‌ها به جرم زورگیری و موبایل قاپی به زندان افتاده‌اند و آخرین بار پس از ۶ ماه زندان با جلب رضایت شاکی پرونده آزاد شده و دوباره دست به سرقت زده‌اند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه هر دو سارق به ۴۰ فقره موبایل قاپی در خیابان‌های شریعتی، تجریش، اندرزگو و پاسداران اعتراف کردند، گفت: سارقان برای اینکه ردی از خود به جا نگذارند با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت سرقت می‌کردند.

به گفته وی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری موبایل قاپان شمال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان