Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در ابلاغیه به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: بنابر مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور تا شرایط کاهش شیوع و ابتلای بیماری کرونا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا استانداران جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام هرگونه جا به جایی دام را بدون اخذ مجوزهای لازم از این شهرستان ممنوع اعلام کرد.

باقر خدادادی در گفت و گو با ایسنا، از وجود ۳۶۰ هزار رأس دام سبک و ۱۲ هزار رأس دام سنگین در شهرستان خبر داد و افزود: قبل از هرگونه جابجایی دام باید مجوزهای قانونی از جمله سند حمل بار و گواهی بهداشتی حمل دام از شبکه دامپزشکی اخذ شود.

وی هرگونه جا به جایی دام بدون مجوزهای لازم را مصداق قانون قاچاق دانست و اظهار کرد: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام مبارزه با قاچاق دام را گامی مهم در راستای تأمین امنیت غذایی دانست و عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد با قاچاق دام در امنیت غذایی شهروندان خللی ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه به جد با قاچاق دام برخورد می‌کنیم، گفت: با توجه به اینکه کشاورزان و دامداران نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارند، بهره‌برداران و دامداران موظف هستند هنگام جا به جایی دام مجوزهای قانونی نظیر سند حمل بار و گواهی بهداشتی حمل دام را همراه داشته باشند.

 خدادادی خاطرنشان کرد: به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دام‌های بدون مجوز مکشوفه ضبط و متخلفین نیز به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام در راستای قانون و برای جلوگیری از بین رفتن دام مولد و خروج دام از کشور انجام می‌شود، از راه‌اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده شرق خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: این  میدان عرضه دام سنگین و سبک در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌ جام، ظرفیت این مرکز را ۲۵۰۰ رأس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر «احمدآباد صولت» و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت‌جام اعلام کرد و گفت: میدان عرضه دام زنده تربت‌جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دام‌پروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است