Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@06:40:53 GMT

تولید روزانه ۱۰ تا ۱۲ میلیون ماسک در کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۶۸۱۹

صراط:

گلپور رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صمت در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص وضعیت تولید ماسک در کشور تصریح کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا،  حدود  ۲۰۰ هزار ماسک در روز تولید می کردیم که در ایام پیک بیماری واحدهای صنفی خیاطی، مسیر خط تولید را عوض کردند و میزان تولید ماسک به ۶ میلیون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون میزان تولید ماسک به ۱۰ الی ۱۲ میلیون افزایش یافته است.

او تاکید کرد: کمبود مواد اولیه تولید ماسک نداریم وهم اکنون ۲ واحد بزرگ تولیدی آمادگی توزیع مواد اولیه لازم برای تولید ۱۰ میلیون ماسک در روز را دارند.

این مقام مسئول گفت: بعد از الزامی شدن استفاده از ماسک شرایطی تنظیم کردیم که توزیع مواد اولیه،  تولید ماسک و عرضه آن به بازار،  از طریق سامانه تجارت انجام گیرد و در جهت سیستمی کردن توزیع و عرضه مواد اولیه و ماسک تلاش کردیم.

او با اشاره به قیمت مصوب ماسک افزود: قیمت ماسک صنعتی۱۳۰۰ تومان و ماسک کارگاهی ۱۵۰۰ تومان تعیین شده است که مراکز توزیع متفاوتی دارند. ماسک کارگاهی در  مترو و مغازه ها به فروش می رسد و صنعتی ها ابتدا به مراکز درمانی عرضه می شود و مازاد آن در داروخانه ها،  فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی به فروش می رود.

گلپور تاکید کرد: فروش ماسک با قیمت های بالاتر،  تخلف گران فروشی است و با آن برخورد می شود.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صمت گفت: بروکراسی های تولید در بخش مواد ضد عفونی کننده و ماسک را برداشته ایم و مجوز تولید ماسک بدون محدودیت در وزارت صمت صادر می شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت صمت وضعیت تولید ماسک قیمت ماسک صنعتی صراط تولید ماسک مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​

تین نیوز

شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده های میلیون ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!