Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:09:18 GMT

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۸۳۴۰

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در استان مرکزی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طرح نشاط معنوی در سال جاری با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت ۷ مبلغ بومی و در ۱۵ بقعه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در سال جاری با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت ۷ مبلغ بومی و در ۱۵ بقعه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرح یکی از کار ویژه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه در سال‌های اخیر است که به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری شکل اجرای این برنامه کمی تغییر کرده و به جای حضور کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه، کلاس‌های آموزشی این طرح بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
  آسوده ادامه داد: به منظور اجرای مطلوب این برنامه از ظرفیت ۷ نفر از مبلغین بومی در امامزادگان  احمد بن علی (ع)فراهان، سید منصور (ع)زرندیه، سید مسعود (ع)خنداب، فاطمه صغری (س)آشتیان، سید محمد (ع)تفرش، فضل و یحیی (ع)محلات، امامزادگان آستانه (ع)شازند، سید اسحاق (ع) و سید حسین (ع)ساوه، قتلگاه و زبیده خاتون (س)دلیجان، ابوطالب (ع)و عبدالعلی (ع)خمین، عبدالله و آمنه خاتون (س)و محمد عابد (ع)اراک  استفاده می‌شود.

غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند و از آنجا که شرایط کنونی ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ملزم می‌کند و با توجه به ضرورت تامین توامان سلامت جسم و روح نسل جوان،ما را بر آن داشت تا بخشی از طرح نشاط معنوی امسال را در فضای مجازی برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: به منظور تامین بخشی از محتوای لازم و پشتیبانی محتوایی،کانالی با نام شمیم افق توسط بقاع متبرکه هر شهرستان ایجاد می‌شود و محتوای مورد نیاز کانال‌ها توسط مدیران مربوطه و مبلغین مدیریت و تامین خواهد شد.

به منظور تامین بخشی از محتوای لازم و پشتیبانی محتوایی،کانالی با نام شمیم افق توسط بقاع متبرکه هر شهرستان ایجاد می‌شود 

حجت الاسلام آسوده افزود: مبلغین با ارائه سخنرانی‌های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف، مشاوره مجازی، مبلغین در کانال بقعه متبرکه مسائل مختلف را به شرکت کنندگان در طرح آموزش می‌دهند.

وی عنوان کرد: مبلغینی که در این طرح بکارگیری شده‌اند مسلط به سواد رسانه و آگاه به موضوعات فضای مجازی بوده و با هدف کمک و مساعدت به مدیران کانال ها،نسبت به تبلیغ مجازی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی فضای مجازی نوجوانان اوقات فراغت اداره کل اوقاف و امور خیریه طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از خواننده‌های سرشناس کشور به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که صفحه‌ای جعلی با نام و تصاویر او در یکی از شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و گرداننده یا گردانندگان این صفحه اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از طرفداران این خواننده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: مرگ تلخ ۲ مرد جوان در داخل چادر مسافرتی

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت این خواننده معروف فعالیت دارد. این صفحه با جعل هویت شاکی و با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتای پایتخت با بهره‌گیری از روش های علمی، مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف کرد. او انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای‌ مجازی عنوان کرد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229035 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود