Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی که با حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور و وزیر معین استان برگزار شد، افزود: سال گذشته در حوزه راه‌ها، چهار برابر سال ۹۷ و معادل همه بزرگراه‌های استان احداث بزرگراه شروع شد و در حوزه مسکن نیز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی رقم خورد که هفت هزار واحد آن تحویل شده و مابقی نیز تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ساخت هفت هزار و ۷۰۰ مسکن شهری نیز تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی معدن زغالسنگ حرارتی طبس در روزهای آتی آغاز و از درآمدهای این معدن برای تجهیز نیروگاه حرارتی استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: نیروگاه حرارتی واقع در ۸۵ کیلومتری طبس به یزد از پروژه‌های بزرگ شرق کشور است که در مجاورت بزرگترین معدن زغالسنگ منطقه و خاورمیانه قرار دارد و ان‌شاءالله در روزهای آینده شاهد آغاز به کار این معدن بزرگ هستیم.

معتمدیان افزود: با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دنبال توسعه خراسان جنوبی هستیم و در همین راستا با تدوین سند میان مدت توسعه در دو بخش طرح‌های عمرانی و زیرساختی و همچنین اقتصادی و اشتغالزایی، تلاش کردیم تا به غیر از منابع محدود استانی، از اعتبارات ملی استفاده کنیم.

وی گفت: امیدواریم از طریق اختصاص فاینانس، ابرپروژه راه‌آهن که منجر به اتصال اقیانوس هند به ۱۱ کشور آسیای میانه خواهد شد را به سرانجام برسانیم و با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی شاهد اتصال خط ریلی بیرجند و قاینات به گناباد باشیم که با اتمام پروژه راه‌آهن چابهار - زاهدان - بیرجند، تحول عظیمی در سه استان شرقی کشور رخ خواهد داد.

استاندار خراسان جنوبی خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شامل سالن‌های چند منظوره، ۲۲ زمین چمن مصنوعی برای ۱۱ شهرستان و افزایش اعتبارات فصل پنجم مرتبط با هیات‌های ورزشی با حمایت وزیر معین استان شد.

ابتدای این نشست پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۹ از جمله در حوزه گمرکات و مرز، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، آب منطقه ای، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و منطقه ویژه اقتصادی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تشریح شد.

بخشی از این طرح‌های بزرگ شامل تجهیز و توسعه زیرساخت‌های مرز ماهیرود، استعداد شبانه‌روزی شدن این مرز به عنوان پررونق ترین مرز صادراتی شرق کشور، طرح ملی فولاد قاینات، توسعه کویرتایر، برق رسانی به منطقه معدنی شاهکوه، نهضت گلخانه‌ای، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سند سازگاری با کم‌آبی و مدیریت آب‌های خروجی از مرز، آبرسانی به روستاها، توسعه راه‌های جاده‌ای، توسعه بازارچه‌های مرزی و مراودات با افغانستان بود که مورد تبادل نظر قرار گرفت.

چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و حوزه انتخابیه خود را به تفصیل با وزیر معین استان خراسان جنوبی در میان گذاشتند.

وزیر ورزش و جوانان جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر معین خراسان جنوبی در هیات دولت است.

وی که روز شنبه برای افتتاح ۱۳ طرح ورزشی به خراسان جنوبی آمد، از چند طرح تولیدی و صنعتی در بیرجند نیز بازدید کرد.

۱۳ پروژه ورزشی خراسان ‌جنوبی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع اجرا شد و جمعیت ۳۰۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان استان از امکانات و خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی محمدصادق معتمدیان مسعود سلطانی فر جهش تولید اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی طبس پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی مسعود سلطانی فر جهش تولید اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی طبس توسعه اقتصادی مسعود سلطانی فر جهش تولید اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی طبس اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی وزیر معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی