Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه سفر خود به شیراز، با نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار کرد و موضوع مطرح شدن شیراز به عنوان قطب دارویی در کنار قطب پزشکیدراین جلسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فاسر، دکتر «محمدرضا شانه ساز» معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو که از ابتدای صبح امروز، بیست و هشتم تیر با همراهی مهندس «سید حسین صفوی» مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت به شیراز سفر کرده است، در ادامه برنامه های سفر خود، در نشست همفکری پیرامون اولویت های حوزه سلامت فارس در حوزه غذا و دارو، با دو نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان دانشگاه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ارتقای جایگاه فارس در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی دکتر شانه ساز در این نشست با تاکید بر توانمندی بالای استان فارس به واسطه دانشگاه های دارای پیشینه و اصالت، اظهار کرد: با توجه به مولفه های خوبی که در این زمینه وجود دارد و با وجود نیروی انسانی خلاق و توانمند، لازم است در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی فارس جایگاه خود را پیدا کند. این مقام مسوول در وزارت بهداشت نیاز کنونی کشور را پرداختن به موضوعات اشتغال، توسعه و ثروت افزایی عنوان کرد. وی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون صدور مجوز به شرکت ها، تفویض اختیارات، برون سپاری و صدور پروانه، ادامه داد: در زمینه تفویض اختیارات در حوزه دارو و آزمایشگاه کنترل دارو، به دلیل توانمندی های بالای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این دانشگاه در اولویت های وزارت بهداشت قرار دارد. دکتر شانه ساز افزود: شیراز از دیرباز در حوزه پزشکی مرجعیت داشته و در حال حاضر نیز اقدامات تخصصی و فوق تخصصی بسیار خوبی در شیراز انجام می شود. توسعه زیرساخت های کلان منطقه ۵ کشور در حوزه دارویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار نسبت به همکاری در توسعه خدمات حوزه دارو و تجهیزات پزشکی استان فارس اعلام آمادگی کرد و گفت: باید زمینه ای فراهم شود که زیرساخت های این امر در کلان منطقه پنج کشور فراهم شود. دکتر «مهرزاد لطفی» تاکید کرد: دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی باید به عنوان قطب دارویی هم شناخته شود و اقدامات دانشگاه در این راستا گسترده تر از قبل ادامه حواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطب پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان قطب حوزه دارو حوزه دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان آمریکایی و اروپایی اعتراض خود به جنایات غزه را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد.

مهدی ابراهیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: بعد از قضیه ۷ اکتبر، رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم فلسطین شروع کرده و متأسفانه تا به امروز هم به‌طور وحشتناکی ادامه دارد. برای این رژیم، نیروی نظامی با مردم عادی و حتی زنان و کودکان فرقی ندارد.

وی افزود: علی‌رغم داشتن دستورالعمل‌های بین‌المللی، بیمارستان‌ها و نقاطی که توسط سازمان ملل حفاظت می‌شود در جریان حملات این رژیم جعلی تخریب‌ شده است. این چند روز هم اخبار پیدا شدن گورهای دسته‌جمعی از افراد با دست‌های بسته هم دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: این حجم جنایت‌ها، از چشم دانشجویان آمریکایی پنهان نماند و برای همدردی با این مردم مظلوم اعتراضات خود را در فضای دانشگاهی آغاز کردند، در شروع اعتراضات، قطع همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های آمریکایی و دانشگاه‌های اسرائیلی را مطرح کردند. متأسفانه با حضور پلیس در چند روز گذشته این تظاهرات به خشونت کشیده شده و حتی اساتید مطرح از بعضی دانشگاه‌های مطرح آمریکا هم به طرز وحشتناکی بازداشت‌شده و با دستبند به خارج از دانشگاه انتقال داده شدند. اساتیدی بعضاً ممتاز با شاخص‌های علمی بسیار درخشان و یا جایگاه‌های مهمی مثل مدیر گروه نیز بازداشت شدند.

وی با اشاره به سانسور اخبار در رسانه‌های آمریکایی عنوان کرد: خیلی از شبکه‌های معروف آمریکا به سانسور جدی اخبار این روزهای دانشگاه آمریکا روی آوردند و فیلم‌هایی هم که پخش می‌شود، اکثراً از مسیر شبکه اجتماعی تیک‌تاک که خارج از کنترل دولت آمریکا است، منتشر شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور دانشجویان و اساتید یهودی در بین معترضان دانشگاهی از نکات مهم این تجمعات است، اظهار کرد: اگر فعالین دانشجویی ما به‌طورجدی به این موضوع ورود کنند، به ابعاد، نکات و آمارهای بسیار جالبی از این موضوع خواهیم رسید. بنده به‌عنوان معاون فرهنگی علوم پزشکی تهران از دانشجویان دعوت می‌کنم که زبان علمی و فرهنگی مظلومیت مردم فلسطین باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان آمریکایی اعتراض خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند و در قطع همکاری‌های علمی با دانشگاه‌های و پژوهشگاه‌های اسرائیلی را داشتند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران