Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، امیر علی‌پور افزود: از این میزان ۴۵۰ متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی اصلاح و در سطح جاده‌های حوزه استحفاظی استان نصب گردید.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای استفاده صحیح، مناسب و بهینه از علایم و تجهیزات ایمنی موجود و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌پور ادامه داد: در فرایند مرتب‌سازی این تابلوها، صفحات تابلوهای مخدوش و یا بلااستفاده احصا، جمع‌آوری و با بررسی دوباره نقاط مورد نظر، تابلوهای جدید با استفاده از صفحات قدیمی و برچسب جدید طراحی و ساخته شد.

این مسوول راهداری خاطرنشان کرد: وجود علایم و تابلوهای اخطاری و انتظامی با هدف ارتقای ایمنی مسیرها و تسهیل در امر تردد خودروها صورت می‌گیرد و نقش زیادی نیز در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن داشته و در جهت فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هم موثر بوده است.

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: سالانه حدود ۶ هزار عدد تابلوی جدید و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی جدید در راه‌های استان نصب و هزینه تقریبی آن نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد