Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با کریس والاس، مجری شبکه فاکس نیوز جو بایدن، نامزد دموکرات و رقیب انتخاباتی خود در انتخابات آتی را به سخره گرفت و توان او در مواجه با گفتگو‌های سخت را زیر سوال برد.

ترامپ در مصاحبه با والاس گفت: «به بایدن هم اجاز دهید در چنین مصاحبه‌ای حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم او به گریه می‌افتد و مادرش را خواهد طلبید تا او را به خانه ببرد.»

ترامپ که بار‌ها بهره هوشی بایدن را زیر سوال برده و به تازگی هم او را به رقابت در تست هوش دعوت کرده است، گفت رقیب انتخاباتی‌اش اگر در این مصاحبه حضور داشت، می‌گفت: «مامان، مامان منو ببر خونه.»

ترامپ در ادامه با اشاره به آنکه آمریکا فردی دچار زوال عقل را برای ریاست جمهوری نمی‌خواهد، به والاس گفت بایدن عقلش را از دست داده و به کند ذهنی دچار شده است و افزود: «بگذارید او به اینجا بیاید، من چندین سخنرانی در روز انجام خواهم داد و به این مصاحبه خواهم آمد، من با افرادی که از من منتنفر هستند مصاحبه خواهم کرد. هیچ چیزی وجود ندارد که از من بپرسید و پاسخ مناسبی به آن ندهم.»

ترامپ که پیش از این عدم مصاحبه بایدن در دوران کرونا و انجام برخی گفتگو‌های ویدئویی از سوی او را به سخره گرفته و از آن‌ها انتقاد کرده بود در پاسخ به این سوال که آیا بایدن را فردی کهنسال تلقی می‌کند گفت: «من این را نگفتم. فقط حرف من این است که او صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد. برای این مقام باید جسور باشید. او حتی از زیرزمین خانه‌اش خارج نمی‌شود»

ترامپ طی چند ماه اخیر بار‌ها از رقیب دموکرات خود انتقاد کرده است که برای تصدی سمت ریاست جمهوری «بسیار پیر» است و «نمی‌تواند دو جمله را کنار هم ردیف کند.»

این در حالی است که جو بایدن و ترامپ به ترتیب ۷۷ و ۷۴ سال دارند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر آینده برگزار می‌شود. بر اساس یک نظرسنجی که شبکه‌ای بی سی و نشریه واشنگتن پست نتیجه آن را دیروز یکشنبه منتشر کردند، جو بایدن در این انتخابات ۵۵ درصد و دونالد ترامپ ۴۰ درصد آرا را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن رقیب ترامپ ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم