Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اراذل و اوباش سابقه دار در داراب که به خودروی پلیس حمله کرده بودند به دام افتادند همچنین یک زندانی فراری که همدست آنها بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار متواری که به خودرو پلیس حمله کرده بود خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علیرضا نوشاد"  اظهار داشت: در پی حمله فردی ناشناس به خودرو پلیس در این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه فردی که در حین اجرای ماموریت، به خودرو پلیس حمله کرده بود در یکی از محلات بافت قدیم داراب شناسایی کنند.

بازداشت اراذل و اوباش که به ماشین پلیس داراب حمله ور شدند

سرهنگ "نوشاد" با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل اختفاء متهم اعزام شدند، گفت: وی از طریق پشت بام منزل با پرتاب چاقو به سمت ماموران، قصد فرار داشت که با شلیک اسلحه پلیس زانو زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از دوستان متهم که از زندانیان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی بود نیز در آن مکان دستگیر شد، عنوان داشت: متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه امروز اقتدار پلیس، توانمندی و اشراف خود را به دید همگان گذاشته است، گفت: مجرمین بدانند که پلیس در پایداری امنیت و ثبات آن با کسی تعارف ندارد و با آنان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

گفتنی است در سوابق کیفری متهمین، علاوه بر شرارت، آدم ربایی و سرقت نیز به چشم می‌خورد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا منزل فرار سرقت اخبار حوادث حمله داراب همدست زندانی فراری ماشین پلیس حوادث داراب اخبار فارس عکس فیلم ایران اعدام قتل کرونا موساد مادر پرونده زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین