Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صفی زاده،شیوع مجدد کرونا را دلیل اصلی بی برنامگی در حوزه اوقات فراغت دانست و گفت: برنامه همه ادارات عضو کمیته اوقات فراغت در شهرستان بهار بر پایه برنامه حضوری بود که کرونا نگذاشت این برنامه ها اجرایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا صفی زاده، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ درباره برنامه اوقات فراغت شهرستان بهار اذعان داشت: کمیته اوقات فراغت شهرستان زیر نظر ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شده و ریاست آن با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی زاده افزود: همه اداراتی که در این کمیته عضو هستند همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، کانون فکری کودکان و اداره ورزش و جوانان، همگی برنامه‌هایشان بر پایه برنامه‌های حضوری بود که متأسفانه شیوع دوباره بیماری کرونا اجازه برگزاری هیچ یک از برنامه ها را به ما نداد.

وی در زمینه اجرای برنامه های مجازی اظهار کرد: در جلسه دوم ستاد ساماندهی امور جوانان که طی هفته های آینده برگزار می‌شود، برنامه‌های اوقات فراغت بررسی شده و امیدواریم که بتوانیم برنامه ای در این حوزه در فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهار اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید قوچان در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید این شهرستان برگزاری جلسات ختم قرآن است که یک هزار و ۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید شهرستان قوچان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، کنگره ملی شهدا در قوچان برای سال جاری در نظر گرفته‌شده است که باید پایه‌های مردمی بودن آن حفظ شود.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز باید وظایف محوله در حوزه کنگره ملی شهدا را به‌درستی انجام دهند، گفت: اداراتی همچون جهاد کشاورزی باید نسبت به برگزاری یادواره شهدا به نام شهدای اداری خود اقدام کنند و با چاپ و نصب تصاویر شهدا و قرار دادن آن در منظر عمومی، ادارات خود را منقش و مزین به تصاویر شهدا کنند.

هراتی مطلق با اشاره به نقش رزمندگان این شهرستان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، بیان کرد: مصاحبه با رزمندگان قوچانی فعال در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۲۸ نفر از رزمندگان مؤثر این شهرستان به بیان خاطرات و ناگفتنی‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند.

امام جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که یکی از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در قالب کنگره یک هزار و ۶۶ شهید این شهرستان برگزاری جلسات ختم قرآن به نیت شهدا و فرستادن ثواب آن به روح پاک و مطهر آنان است، تصریح کرد: علاوه بر این، برخی گروه‌های جهادی و مساجد قوچان در شب‌های جمعه اقدام به پخت غذا می‌کنند که پیگیری‌هایی در حال انجام است که یک هزار و ۶۶ پخت در مساجد هم به نیت شهدا انجام شود.

وی تأکید کرد: هر برنامه‌ای تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یا برنامه‌های فرهنگی و… در این حوزه باید به تصویب شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید این شهرستان برسد چون تمام این برنامه‌ها دارای یک دستورالعمل ملی است.

هراتی مطلق با اشاره به گلایه برخی از خانواده‌های معظم شهدا مبنی بر درج نام برخی خیابان‌ها و معابر در این شهرستان به‌ویژه خیابان‌های جدید، به نام شهدا، بیان کرد: برای دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان نیز حتماً با بنیاد شهید هماهنگی انجام شود تا بتوان دیدار همه خانواده‌ها رفت.

کد خبر 6098528

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق