Web Analytics Made Easy - Statcounter

افت بی موقع مهدی قایدی هم به ضرر خودش شده و او را از آقای گلی دور کرده و هم در هفته‌های حساس پیش‌رو کار استقلال برای کسب سهمیه را دشوارتر خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی قایدی در روزهایی که استقلال و فرهاد مجیدی بیشتر از همیشه به او نیاز دارند در فرم ایده‌آل نیست. او در شروع دوباره مسابقات لیگ پس از شیوع کروه نه در گلزنی موفق بود و نه حتی توانسته پاس گل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که قائدی با 9 گل یکی از امیدهای آقای گلی در لیگ نوزدهم بود چند هفته‌ای به پایش قفل خورده و در جدول پاسورهای لیگ هم تا مدت‌ها با 6 پاس گل صدرنشین بود ولی با استارت دوره افتش پشت سر میلاد جهانی، هافبک مازندرانی صنعت‌نفت آبادان، قرار گرفت که تاکنون 7 پاس گل داده است.

از شانس بد استقلال و مجیدی، قایدی در روزهایی افت کرده که استقلال در کورس کسب سهمیه آسیایی قرار دارد و کسب کامل امتیاز در هر 5 بازی باقی مانده از نان شب هم برای این تیم واجب‌تر است.

قایدی در دیدارهای اخیر استقلال مقابل سایپا، تراکتور و صنعت‌نفت هیچ نشانی از آن مهاجم تند و تیز و تکنیکی، که با استارت‌ها و سرعتش بلای جان مدافعان حریف بود، نداشته است.

بازیکن ریزنقش و بوشهری آبی‌پوشان این روزها به‌طور واضحی از روزهای اوجش فاصله دارد و این افت نه تنها به ضرر استقلال و فرهاد مجیدی تمام می‌شود بلکه خود قایدی را هم از رویای آقای گلی دور می‌کند‌. اگرچه در حال حاضر قایدی فقط 3 گل با شهریار مغانلو، که در صدر جدول گلزنان قرار گرفته، فاصله دارد اما حال و روز مهاجم تکنیکی استقلال اگر به همین منوال پیش برود بعید است او بتواند خودش را به صدر برساند.

قایدی جزو استقلالی‌هایی بود که با کرونا درگیر شد اما خیلی زودتر از آنچه که پزشکان گفته بودند به تمرینات برگشت و اصرار داشت حال جسمانی‌اش بهبود یافته اما اوضاع او نشان می‌دهد برای بازگشت عجله کرده و به نظر می‌رسد از نظر بدنی ضعیف شده و هنوز نتوانسته ضعف ناشی از ابتلا به کرونا را از بدنش خارج کند.

اهمیت یک قایدی آماده برای استقلال به اندازه‌ای است که فرهاد مجیدی، که در زمان بازیگری‌اش از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بود، تمرکزش را روی این بازیکن ریزنقش گذاشته تا هرچه سریع‌تر این بازیکن ارزشمند را به روزهای اوجش برگرداند.

از استقلال خبر می‌رسد فرهاد در روزهای اخیر جلسات خصوصی با قایدی برگزار کرده و تمرینات اختصاصی برای او در نظر گرفته تا هرچه زودتر این بازیکن ریزنقش و تکنیکی را به روزهای خوبش برگرداند‌ که هم رویای آقای گلی برباد نرود هم در هفته‌های حساس پیش رو قائدی بتواند به استقلال کمک کند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی مهدی قایدی آقای گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات