Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:24:26 GMT

کاهش ۸۰ درصدی مسافران ناوگان حمل و نقل بیرجند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۲۹۲۶

کاهش ۸۰ درصدی مسافران ناوگان حمل و نقل بیرجند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: ناوگان حمل و نقل این شهر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۸۰ درصدی مسافر مواجه بوده است میزان جا بجایی مسافرنیز روزانه از ۵۰ تا ۵۵ هزار نفر به هشت هزار نفر کاهش یافته است.

ید الله غلام پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این موضوع به دلیل شیوع ویروس کرونا پر رنگ شد و به همین دلیل به جای کاهش ساعت کار اتوبوس‌های واحد تعداد آنها برای فعالیت و خدمات مسافر بری به ۴۰ درصد رسید و حتی ساعت انتظار مسافران نیز در ایستگاه‌های اتوبوس افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فعالیت اتوبوس‌های واحد شهری از شش صبح آغاز و تا ۲۰:۳۰ ادامه دارد و رانندگان هر دو روز یکبار فعال هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند عنوان کرد: قبل از شیوع کرونا ۹۲ دستگاه اتوبوس واحد در خطوط مختلف مسافر بری فعال بود، اما در حال حاضر فقط ۳۵ دستگاه به صورت شیفتی فعال است. به علاوه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ که هوا بسیار گرم است از هر خط یک اتوبوس کم می‌شود.

غلام پور خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام ناوگان اتوبوسرانی پس از ساعت تعطیلی یعنی ساعت ۲۰:۳۰ ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: به علاوه در طول روز هم از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۳ از پایانه اتوبوسرانی ابوذر تا آزادی ضدعفونی می‌شود و همچنین محلول ضد عفونی کننده در این دو پایانه بین رانندگان توزیع و آنان ملزم هستند داخل اتوبوس‌های واحد به خصوص درها و دستگاه کارت خوان را کاملاً ضد عفونی کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند افزود: در خطوط تاکسیرانی نیز با کاهش چشمگیر تعداد مسافر روبه‌رو هستیم چنانچه با وجود فعال بودن ۷۰۰ دستگاه تاکسی در گذشته در حال حاضر فقط ۵۰ درصد رانندگان تاکسی فعال هستند و به صورت پاره وقت خدمات رسانی می‌کنند.

کد خبر 434780

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری شهر کرونا در ایران حمل و نقل عمومي ضدعفونی مواد ضد عفونی کننده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!