Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) تاریخ بازنشستگی فرهاد داور بین‌المللی کشورمان را یک سال به تعویق انداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فرهاد شاهمیری که دارای کتگوری A است، قبلاً برای قضاوت در بازی‌های المپیک دعوت شده و قرار بود بعد از بازی‌های المپیک توکیو بازنشسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که شیوع و گسترش ویروس کرونا، زمان برگزاری سی‌ و دومین دوره بازی‌های المپیک را به سال 2021 موکول کرد، فدراسیون جهانی والیبال نیز بازنشستگی این داور بین‌المللی والیبال کشورمان را یک سال به تعویق انداخت.

شاهمیری پیش از این در بازی‌های المپیک 2008 پکن و 2016 ریو نیز به عنوان داور حضور داشته و در توکیو، برای سومین بار در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان قضاوت خواهد کرد.

قطعی شدن حضور 12 تیم در لیگ برتر والیبال

رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال، در نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران این موضوع را مطرح و درخواست موافقت با آن کرده است.

گیلرمو پارادایس در نامه خود تاکید کرد که درخواست تمدید دوره کاری شاهمیری، بر اساس مجوز سال 2017 هیئت رئیسه و با لحاظ عملکرد بالای این داور در سال 2019 مطرح شده است و موافقت فدراسیون والیبال ایران و پذیرفته شدن در تست‌های پزشکی ورزشی، از دیگر شروط انجام این کار است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بیشتر بخوانید... عبادی‌پور: زندگی بدون والیبال سخت است/ شرکت در تورنمنت والیبال ساحلی جالب خواهد بود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال فدراسیون جهانی والیبال بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس