Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، ضمیر کابولوف رئیس اداره دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه به ریانووستی گفت: موضوع اصلی مذاکرات سرگئی لاوروف و محمد جواد ظریف برجام است، سپس موضوعات روابط دوجانبه و سوریه مورد بحث و مذاکره قرار خواهد گرفت.  

 وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: محمد جواد ظریف برای رایزنی در خصوص تازه ترین موضوعات منطقه ای و بین المللی فردا با سرگئی لاوروف در ساختمان ضیافت های وزارت خارجه روسیه گفت وگو و تبادل نظر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ظریف برای دیدار کاری به مسکو می آید و این سی امین حضور وی در روسیه به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هفت سال گذشته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز گذشته اعلام کرد: وزیر امور خارجه ایران در سی امین سفر خود پیام حسن روحانی به ولادیمیر پوتین را به وی خواهد داد.

 کاظم جلالی در توئیتی با اعلام این خبر گفت: محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه در سی امین سفر خود به روسیه به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی و در سومین سفر در شش ماه گذشته روز سه شنبه در مسکو خواهد بود.

وی افزود:وزیر امور خارجه ایران علاوه بر تقدیم پیام دکتر روحانی به ولادیمیر پوتین، با سرگئی لاوروف همتای روس خود پنج سال بعد از انعقاد توافق هسته ای حول برجام، تحولات منطقه ای و دوجانبه مذاکره خواهد کرد.  

جلالی ادامه داد: روسیه به عنوان حامی برجام اخیرا با قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مخالفت کرده است و ایران و روسیه علیه تحریم های ضد بشری و یک جانبه آمریکا همبستگی کامل دارند. 

برچسب‌ها برجام روسیه سرگئی لاوروف محمد جواد ظریف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام روسیه سرگئی لاوروف محمد جواد ظریف برجام روسیه سرگئی لاوروف محمد جواد ظریف سرگئی لاوروف امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله