Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به گسترش ویروس کرونا٬ طبق دستورالمعل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت، بیشتر دانشگاه‌های کشور امتحانات خود را به صورت مجازی برگزار کردند. در این میان دانشگاه صدا و سیما امتحانات پایان ترم خود را به صورت حضوری برگزار کرده که باعث ایجاد حواشی در خوابگاه‌ها و دانشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد فخرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره حواشی اخیر رخ داده در خوابگاه‌ دانشگاه صداوسیما بیان کرد: متاسفانه در چند روز گذشته چند نفر از دانشجویان این دانشگاه به بیماری کرونا مبتلا شدند که حال 2 دانشجوی دختر به شدت وخیم است.

بسیج دانشجویی خواستار برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی بود

وی با بیان اینکه خودخواهی رئیس دانشگاه صدا و سیما باعث ابتلای دانشجویان به ویروس کرونا شده است، گفت: بسیج دانشجویی از حدود یک ماه گذشته مرتبا با شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه نامه‌نگاری کرده و در نهایت جلساتی را با وی برگزار کرد و خواستار برگزاری امتحانات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: مسئولان دانشگاه صداوسیما در نهایت به جان و سلامت دانشجویان بهایی ندادند و امتحانات مقطع کارشناسی ارشد را به صورت حضوری برگزاری کردند که به لطف خداوند مشکلی برای هیچ کدام از دانشجویان پیش نیامد.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صدا و سیما زیاد است، گفت: بسیج دانشجویی در نامه‌های متعددی خواستار برگزاری امتحانات کارشناسی به صورت مجازی شد که بازهم از سوی مسئولان دانشگاه رد شد.

خودخواهی رئیس دانشگاه صدا و سیما عامل ابتدای دانشجویان به کرونا است

به گفته فخرایی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما حتی با استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونا استان تهران نیز برای برگزاری مجازی امتحانات نامه نگاری‌هایی انجام داد. زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران در تماسی از رییس دانشگاه درخواست مجازی بودن امتحانات را داشت که بازهم از سوی مسئولان دانشگاه رد شد.

این دانشجوی دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه مسئولان دانشگاه صداوسیما تنها دلیل برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری را موضوع امتیاز دهی دانشجویان بورسیه و عدالت آموزشی عنوان کردند، گفت: رییس دانشگاه با خودخواهی و خودرایی باعث به مخاطره افتادن سلامت دانشجویان و خانواده‌های آنها شد که باید برای این کار جواب پس دهد.

وی ادامه داد: حدود چهار روز قبل چند نفر از دانشجویان ساکن خوابگاه صدا و سیما رسما اعلام کردند که تست اولیه آنها مثبت اعلام شده و مبتلا به کرونا هستند. رئیس دانشگاه در اقدامی غیر مسئولانه دستور تخلیه سریع خوابگاه‌ها را صادر کرد و دانشجویان بیمار با شرایط جسمانی نامناسب به همراه وسایل آواره خیابان‌ها شدند.

فخرایی با بیان اینکه فاجعه ابتلای دانشجویان دانشگاه صدا و سیما و خانواده‌های آنها در چند روز آینده رسانه‌ای خواهد شد، گفت: دانشجویان مبتلا زمانی که به شهر و محل سکونت خود بازگردند باعث انتقال ویروس کرونا به خانواده‌های و نزدیکان خود می‌شوند.

آمار دانشگاه صدا و سیما در سلامت دانشجویان اشتباه است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده که تست کرونا هیچ کدام از دانشجویان این دانشگاه مثبت نیست در حالی که حدود 4 دانشجوی خانم از 16 دانشجوی خوابگاهی به کرونا مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشگاه اعلام کرد که دانشجویان مبتلا و ناقل به ویرورس کرونا را قرنطینه کنید تا زنجیره انتقال این ویروس گسترده نشود و اعضای بسیج طبق رسالت خدمات رسانی به همنوع حاضر هستند تا پرستاری این دانشجویان را انجام دهند که این درخواست بازهم از سوی مسئولان دانشگاه رد شد.

فخرایی در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما این است که رئیس این دانشگاه که خود را فردی روشن فکر به دلیل تحصیل در انگلستان و برگرفته از بطن دانشگاه می‌داند چرا بهایی به جان و درخواست دانشجویان نمی‌دهد.

انتهای پیام/

300 / 320 کرونا خوابگاه دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ابتلای دانشجویان به کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا خوابگاه دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ابتلای دانشجویان به کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما دانشگاه صداوسیما ابتلای دانشجویان برگزاری امتحانات مسئولان دانشگاه صورت مجازی رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان