Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دلیجان گفت: هشت هزارو ۲۳۹ هکتار از مراتع این شهرستان در سال زراعی جاری زیر چتر حمایتی بیمه قرار گرفت.

به گزارش جماران، سید ابوالفضل نصرالهی افزود: هدف از اجرای این طرح  کمک و حمایت  مجریان برنامه‌های مرتعداری و جبران خسارت احتمالی بر اثر عوامل طبیعی است.

 وی افزود: این طرح می تواند یکی از راهکارهای اصولی سرمایه گذاری برای توانمند سازی جوامع محلی و روستایی و مجریان و بهره برداران این بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دلیجان اظهار داشت: با اجرای این طرح ۶۶ خانوار بهره‌بردار در این شهرستان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

نصرالهی گفت: مرتع داران می توانند با در دست داشتن پروانه چرای دام و یا طرح مرتع داری به منظور نام نویسی در صندوق بیمه محصولات کشاورزی و منابع طبیعی به بانک کشاورزی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند. 

وی افزود: طرح‌های مرتعداری به مدت ۶ ماه در مقابل خطر ناشی از بلایای طبیعی شامل خشکسالی، سیل و تگرگ زیر پوشش بیمه خواهند بود.

اخبار مرتبط چرا کشاورزان علاقه‌ای به بیمه اراضی ندارند؟ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: بیمه بخش کشاورزی ناقص است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بیمه کشاورزی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها