Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر انجام ۹۹۴ ماموریت امداد و نجات کوهستان، اعلام کرد: با انجام این ماموریت ها، ۹۳۵ آسیب دیده، نجات داده شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی، ولی پور با اشاره به رشد ۴ درصدی ماموریت‌های امداد و نجات در کوهستان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، گفت: از اول فروردین تا ۲۸ تیرماه سال جاری در مناطق کوهستانی ۳۱ استان کشور ۹۹۴ ماموریت امداد و نجات به ثبت رسیده است که منجر به نجات ۹۳۵ آسیب دیده، انتقال هوایی و زمینی ۲۳۶ مصدوم به مراکز درمانی و درمان سرپایی ۹۷ مصدوم در محل حادثه شد که از جهت تعداد ماموریت نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با ۹۵۵ مورد، شاهد رشد ۴ درصدی ماموریت‌های امداد و نجات در مناطق کوهستانی بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره انجام بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث کوهستان در استان‌های تهران، فارس و مازندران، افزود: تیم‌های امداد و نجات کوهستان استان‌های تهران با ۱۰۱ مورد (۱۰ درصد از کل ماموریت‌های کوهستان)، فارس با ۸۸ مورد (۸.۸ درصد از کل ماموریت‌های کوهستان) و مازندران با ۶۸ مورد (۶.۸ درصد از کل ماموریت‌های کوهستان) انجام داده اند.   ولی پور با اشاره به رشد ۲۵ درصدی ماموریت‌های پشتیبانی از حریق جنگل و مراتع کشور نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، گفت: از ابتدای سال جاری و به دلیل وقوع آتش سوزی‌های گسترده در مناطق جنگلی و مرتعی ۲۳ استان کشور، ۲۳۱ ماموریت امداد و نجات توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شده است.   وی افزود: در این مدت ۱۳ مصدوم به مراکز درمانی انتقال و ۳۰ مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند که از جهت تعداد ماموریت نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با ۱۸۵ مورد، شاهد رشد ۲۵ درصدی ماموریت‌های امداد و نجات در حریق جنگل و مراتع کشور هستیم.   رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین درباره پرواز بالگرد‌های هلال احمر به منظور اطفاء حریق از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۸ تیرماه سال جاری، اضافه کرد: در این مدت ۹۱ سورتی پرواز معادل ۴۵ ساعت پرواز برای انتقال ۱۷۸ نیروی امدادی، حمل ۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم بار و انتقال ۳ مصدوم انجام شده است.   وی با تاکید بر ثبت بیشترین ماموریت مرتبط با حریق جنگل و مرتع در استان‌های فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: بیشترین ماموریت به ترتیب مربوط به استان فارس با ۶۵ مورد (۲۸ درصد از کل ماموریت ها)، کرمان با ۳۰ مورد (۱۳ درصد از کل ماموریت ها) و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۴ مورد (۱۰ درصد از کل ماموریت ها) بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کوهستان حریق جنگل هلال احمر آتش سوزی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ درصدی ماموریت های امداد امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده