Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رئیس و سیدمحمد پولادگر نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء روز گذشته (دوشنبه – ۳۰ تیرماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه سیدمحمد پولادگر نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان پیشنهاد داد همانند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که مسابقات پومسه در آن برگزار شد؛ در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ "هانگژو" چین نیز این رقابت‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای اتحادیه تکواندو آسیا از پیشنهاد رییس فدراسیون تکواندو کشورمان استقبال کرده و قرار شد کشور‌های عضو این موضوع را از طریق کمیته ملی المپیک خود پیگیری کرده تا موافقت شورای المپیک آسیا را برای اضافه شدن این رشته به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اخذ نمایند.

بیشتر بخوانید

مسابقات قهرمانی نوجوانان تکواندوی جهان لغو می‌شود؟

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیا از تاریخ ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در "هانگژو" چین برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - جاکارتا نیز پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه بودیم که مرجان سلحشوری و کوروش بختیار موفق شدند ۲ مدال نقره این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اتحادیه تکواندو آسیا اتحادیه تکواندو آسیا فدراسیون تکواندو بازی های آسیایی بازی های آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی