Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:42:05 GMT

۱۹۴ خانه هلال در گیلان فعال است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۳۸۷

۱۹۴ خانه هلال در گیلان فعال است

سیاوش غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این تعداد از خانه های هلال در مراکز دهستان ها و روستاهای گیلان با هدف ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش های عمومی به مردم با هدف ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث احتمالی و مبارزه با آسیب های اجتماعی فعال است که با توجه به حادثه خیز بودن گیلان راه اندازی خانه های هلال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مرحله سوم دوره های آموزشی ویژه مسئولان و دبیران خانه های هلال گیلان افزود: حوزه داوطلبان و حوزه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان سومین دوره آموزشی ویژه مسئولان و دبیران خانه های هلال گیلان برگزار می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: فراگیری مهارت های لازم برای هدایت، فرماندهی و هماهنگی در عملیات جست و جو نجات و امداد، توانمندسازی، بهبود و ارتقاء سطح دانش و مهارت در پاسخگویی مطلوب به حوادث از اهداف اصلی دوره آموزشی مدیریت بحران در روستاها "ICS"است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره ها از شانزدهم مرداد ماه سال جاری تا پایان ۱۰ مهرماه اضافه کرد:  این دوره های آموزشی در ۶ مرحله در ۱۶ شهرستان استان گیلان در اردوگاه های چاف لنگرود، منجیل و مهر بندرانزلی برگزار می شود.

جمعیت هلال احمر استان گیلان،  ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند