Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان صبح امروز با حضور در ستاد سپاه ثارالله کرمان با سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و به ارائه عملکرد سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان پرداخت.

حسینی با بیان این مطلب که پوشش بیمه آحاد افراد جامعه، ماموریت سازمان تامین اجتماعی است، گفت: پرداخت ماهیانه مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، تعهدات قانونی این سازمان به بیمه شدگان استان در شرایط اقتصادی حال حاضر، کاری بسیار مشکل و بزرگ است که از سوی همکاران پرتلاش استان و تعامل خوب شرکای اجتماعی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار گفت: کار در حوزه تامین اجتماعی کاری جهادی است.

او جهاد را امید دادن به مردم دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی این وظیفه را به خوبی ادا کرده و مانع جریان سازی دشمنان و توطئه علیه کشور می‌شود.

سردار معرفی بیان کرد: اهمیت حوزه تامین اجتماعی امروزه بسیار حساس است.

او هرگونه تاخیر در پرداخت تعهدات این سازمان به بازنشستگان را خواست دشمنان بیان کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اقدامات سازمان تامین اجتماعی را باعث امنیت جامعه بیان کرد و افزود: این حرکت باعث امنیت پایدار در کشور می‌شود.

او تصریح کرد: خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان کاملا مشهود است و برهیچکس پوشیده نیست که این نتیجه مدیریت متعهد، انقلابی و اسلامی و نتیجه تلاش همکاران پرتلاش آن مجموعه است.

سردار معروفی با بیان اینکه مردم خط قرمز ما هستند و ما در خدمت رسانی به مردم نگاه سیاسی، مذهبی و فرقه‌ای نداریم؛ بلکه با نگاه انسانی و نگاه انقلابی انجام وظیفه می‌کنیم، بیان کرد: با مردم باید شفاف بود و با شفافیت با آنان سخن گفت.

در پایان این دیدار سردار معروفی کتاب بچه‌های حاج قاسم را که شامل مجموعه خاطرات سردار معروفی با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است به حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان اهدا کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی بازنشستگان کشوری سازمان تامین اجتماعی سردار معروفی سپاه ثارالله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند