Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:18:23 GMT

۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خوسف اهداء شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۹۸۱۱

۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خوسف اهداء شد

خوشحال گفت: ۵۰ سری جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای ضروری و اساسی زندگی از محل کمک های مردمی و خیرین مرکز نیکوکاری خوسف تهیه و در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) توزیع شد.

«محمد رضا خوشحال» ظهر امروز (۳۱ تیر) در حاشیه مراسم اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان خوسف به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مرکز نیکوکاری خوسف در راستای منویات رهبری و اجرای رزمایش مواسات و همدلی از زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت های جدی و مضاعفی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز نیکوکاری شهر خوسف افزود: به دنبال رزمایش مواسات و همدلی 700 سبد غذایی بین خانواده های بی بضاعت، مستضعف و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

 

خوشحال بیان کرد: امروز 50 سری جهیزیه از محل کمک های مردمی و خیران مرکز نیکوکاری خوسف تهیه شده که مبلغ هر سری جهیزیه شامل 15 قلم کالای اساسی، هر یک به ارزش 13 میلیون تومان است که سه میلیون از هر جهیزیه توسط خیرین تهیه و اهدا شده است.

 

وی افزود: تمامی کالاهای این جهیزیه به صورت یکجا و از شهرستان خوسف تهیه شده لذا قیمت این سری جهیزیه با هزینه کمتری تهیه شده است که امیدواریم این 50 نوعروس زندگی خوبی را در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تشکیل دهند.

 

رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان هر روز 313 پرس طعام گرم مهدوی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

خوشحال با اشاره به اینکه هیئت کاراته شهرستان خوسف همزمان با شیوع کرونا در آستانه تعطیلی بود، گفت: به این هیئت و برای برگزاری مسابقات فرهنگی و گروه های جهادی کمک هایی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه این مرکز کمک های مردمی را بین مردم روستاهای دور افتاده بیشه، کمرسبز، خالق آباد، معدن قلعه زری و روستاهای بخش مرکزی شامل فدشک، نصرآباد، کلاته ملک، محله سرپرچ، جومیان، کوشه سفلی و علیا توزیع کرده است، گفت: با توجه به منویات و تحقق فرمایشات رهبری در راستای توجه به قشر محروم و آسیب دیده از محل بیماری کرونا، تهیه و توزیع سبد کالا در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف و رابط دفتر آستان قدس است شهرستان خاطر نشان کرد: با کمک آستان قدس رضوی 300 سبد غذایی به ارزش ریالی 60 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، از این مبلغ 30 میلیون تومان توسط  آستان قدس تهیه و مابقی از محل کمک های خیرین بوده است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین جهیزیه نوعروسان اهدای جهیزیه به نوعروسان اهدای جهیزیه خوسف خراسان جنوبي بیرجند مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف سری جهیزیه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس