Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@22:53:31 GMT

کرونا به اسفراین هم کارت قرمز نشان داد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۷۲۴

کرونا به اسفراین هم کارت قرمز نشان داد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین سه‌شنبه ۳۱ تیر بدون اشاره به شمار مبتلایان کرونا در این شهرستان اظهار کرد: تا پیش از این شرایط این منطقه از نظر ابتلای به کرونا نارنجی بود که اکنون پس از شهرستان های بجنورد، گرمه و شیروان، به وضعیت قرمز رسیده است. وی از مردم این شهرستان خواست برای جلوگیری از همه گیری این بیماری از حضور در اجتماعات و مکان‌های شلوغ پرهیز کرده و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مکرر دست‌ها را رعایت کرده و تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۰ درصد از تست‌های کرونا در خراسان شمالی مثبت است

دکتر اسحاق ایلدرآبادی گفت: افرادی که تست کرونای آنها مثبت شده باید در خانه خود دوران قرنطینه را بگذرانند و از حضور در جامعه و اجتماعات اکیدا دوری کنند.

هفته گذشته رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به روند افزایشی شمار مبتلایان کرونا در این شهرستان، از بی‌اعتنایی مردم به پروتکل‌های بهداشتی و در مقابل خستگی کادر درمانی به دلیل فعالیت مستمر چندماهه ابراز نگرانی کرده و پیش‌بینی کرده بود که روزهای سختی پیش روی این شهرستان باشد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین، سومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی پس از بجنورد و شیروان است. مرکز این شهرستان در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

قرار گرفتن استان خراسان شمالی در آستانه وضعیت قرمز کرونایی، مسئولان این استان را بر آن داشت تا دیروز در نشست ستاد مدیریت کرونا به بازگشت بخشی از محدودیت‌های گذشته رای داده و با جدیت بیشتری با صنوف سهل‌انگار و متخلفان از پروتکل‌های بهداشتی برخورد کنند.  

تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه، توقف فعالیت آرایشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌ها و نیز محدود کردن فعالیت رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها به ارائه غذای بیرون بر از جمله تصمیمات آخرین نشست ستاد مدیریت کرونا در خراسان شمالی بود.  

کد خبر 533099 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان شمالی فاصله‌گذاری اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها