Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس گفت: همه چیز به درخواست نمایندگان تازه ورود به مجلس باز می‌گردد. اگر گزارشی امضای لازم را کسب کند این گزارش در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته خواهد شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره سرانجام تحقیق و تفحص‌های مجلس دهم، اظهار داشت: اگر گزارش‌های تحقیق و تفحص‌ مجلس دهم تهیه و در کمیسیون مربوطه مصوب شده باشد یعنی این گزارش‌ها بعد از استماع اعضای کمیسیون به رای گذاشته شده باشد ولی بایگانی شده است، هیئت رئیسه موظف است این موارد را در نوبت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرائت این دست تحقیق و تفحص‌های مجلس گذشته برعهده هیئت رئیسه است که تصمیم بگیرند این گزارش‌ها در نوبت قرار بگیرد یا نه و آیا نیازی به تحقیق مجدد هست یا خیر.
نماینده مشهد در مجلس گفت: هیئت رئیسه لیست تمامی این موارد را از همان تشکیل مجلس تهیه کرده و در اختیار نمایندگان قرار داده است تا نمایندگان مطلع باشند که مجلس گذشته درباره چه موضوعاتی دست به تحقیق و تفحص زده است.
کریمی قدوسی تصریح کرد: این مورد باز به درخواست خود نمایندگان بستگی دارد یعنی اینکه نمایندگان با مشاهده لیست هیئت رئیسه دست رو هر کدام بگذارند هیئت رئیسه آن گزارش را آماده قرائت در صحن خواهد کرد و اگر نماینده‌ای نخواهد شاید چنین اتفاقی نیفتد.
وی افزود: به درخواست نمایندگان تازه ورود به مجلس اگر گزارشی امضای لازمی را کسب کند این گزارش در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم تحقیق و تفحص کریمی قدوسی مجلس دهم تحقیق و تفحص هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟