Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه باید الزامات یک مجلس انقلابی را رعایت کنیم، گفت: عملکرد قوه قضاییه در دور جدید نهال امید در مردم را بارورتر کرد. تاریخ انتشار: 18:43 - 31 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۶۹۹

خبرگزاری میزان - طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری، در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حالی که دشمنان جمهوری اسلامی تلاش دارند تا تنوع قومی در کشور را به پاشنه آشیل وحدت ملی تبدیل کنند، تعامل مثبت و هم افزایی روز افزون اقوام مختلف در استان گلستان این حقیقت را هویدا می‌کند که هویت قومی هم راستا و مقوم هویت ملی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه همه باید الزامات یک مجلس انقلابی را رعایت کنیم، چون مردم به آن دل بسته‌اند، بیان کرد: عملکرد قوه قضاییه در دور جدید ثابت کرد دستگاه قضایی هم اراده و هم توانایی احقاق حقوق فردی و جمعی مردم و اجرای عدالت را دارد. از این‌رو نهال امید در مردم را بارورتر کرد .

بیشتر بخوانید: یکی از موارد حقوق اساسی آن است که حاکمیتی داشته باشیم تا فساد در آن رخنه نکند

دبیر ستاد حقوق بشر دو وظیفه مهم ستاد حقوق بشر را صیانت از حقوق مردم و حقوق ملت خواند و افزود: صیانت از حقوق مردم به معنای پاسداری از حقوق و آزادی فردی و اجتماعی مردم مطابق قانون اساسی و ایستادگی در برابر تعدی به حقوق عامه است و صیانت از حقوق ملت به معنای مقابله با نقض حقوق ملت ایران توسط بیگانگان و حفاظت از مرز‌های استقلال و هویت ملی است .

اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان نیز در این جلسه، برخی از مطالبات مردمی و انتظارات خود را با دبیر ستاد حقوق بشر در میان گذاشتند و ضمن تقدیر از اقدامات مثبت دستگاه قضائی، خواهان همکاری‌های بیشتر با این نهاد شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه ستاد حقوق بشر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است