Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش رویترز، سایت شبکه حرفه‌ای مایکروسافت، لینکدین (LinkedIn) روز سه‌شنبه اعلام کرد که حدود 960شغل، یا 6درصد از نیروی کار جهانی خود را کاهش می‌دهد، زیرا همه‌گیری ویروس کرونا تاثیر پایداری در تقاضا برای محصولات استخدامی آن دارد.

شرکت لینکدین که در کالیفرنیا مستقر است، به کارفرمایان کمک می‌کند تا داوطلبان را برای یک وظیفه ارزیابی کنند و کارمندان نیز از این بستر برای یافتن شغل جدید استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاغل در بخش‌های فروش و گروه تقسیم استخدام در سطح جهانی کاهش خواهد یافت. ریان روزلانسکی، مدیر اجرایی با اعلام این طرح در یک پیام ارسال شده در وب‌سایت لینکدین گفت که این شرکت حداقل به مدت 10هفته حق سنوات و همچنین بیمه درمانی یک ساله برای کارمندان آمریکایی فراهم می‌کند، و برای وظایف تازه ایجاد شده از پرسنل بیکار شده استخدام خواهد کرد.

وی افزود: "می‌خواهم بدانید که این تنها اخراج‌هایی است که ما در حال برنامه‌ریزی هستیم." "پرسنل متاثر، که هنوز به آنها گفته نشده، می‌توانند تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ که متعلق به شرکت بوده و تجهیزات تازه خریداری شده را برای کمک به آنها در هنگام جابجایی شغلی نگاه دارند."

از آنجایی که قرنطینه‌های اعمال شده برای مهار ویروس کرونا به مشاغل در سراسر جهان صدمه زده، کسب و کار لینکدین نیز به دلیل اخراج کارکنان توسط شرکت‌ها یا محدود شدن استخدام به میزان قابل توجه، تحت تاثیر قرار گرفته است.

لینکدین اعلام کرد کارکنانی که تحت تاثیر کاهش مشاغل قرار گرفته‌اند، در این هفته اطلاع‌رسانی می‌شوند و طی چند ساعت آینده دعوت‌نامه‌هایی را برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل بعدی دریافت می‌کنند.

افرادی که دعوت‌نامه دریافت نمی‌کنند شامل این تغییر نیستند.

پربیننده ترین ۲خبر خوب درباره واکسن کرونا افزایش بی‌سابقه بدهی کشورهای جهان/ شرایط اقتصاد جهانی رو به وخامت است رکورد جف بزوس در افزایش ثروت!/ مدیرعامل آمازون در یک روز ۱۳میلیارد دلار به‌‌دست آورد وزارت خارجه کره جنوبی به سفیر ایران اعتراض کرد تاثیر کرونا بر قیمت مواد غذایی/ افزایش قیمت‌ها برای چند درصد مردم جهان محسوس بوده است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال نیروی کار کاریابی کاریابی مجازی لینکدین ویروس کرونا تاثیر اقتصادی کرونا تاثیر کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا