Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، در پی ادامه همه گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های پروازی، کنفدراسیون والیبال آسیا تمامی رویداد‌های سال ۲۰۲۰ خود را لغو کرد.

بر اساس پیش‌نویس برنامه پیشنهادی برای سال ۲۰۲۱، قاره کهن آسیا شاهد ۱۸ رویداد والیبال سالنی و ساحلی خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران در ۲ رویداد، درخواست میزبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آسیا و جهان در سال ۲۰۲۱ در یک سال برگزار می‌شود، کنفدراسیون والیبال آسیا شرایط سنی برای مسابقات قهرمانی آسیا را با قهرمانی جهان، یکسان در نظر گرفته است.

فهرست رویداد‌های مهم آسیایی سال ۲۰۲۱

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ آسیا و انتخابی جهان از ۲۰ تا ۲۷ دی ماه به میزبانی ایران در شهر شیراز سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۴ تا ۲۸ دی ماه به میزبانی پوکت در کشور تایلند سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیا و انتخابی قهرمانی جهان، از ۲۸ دی تا پنجم بهمن ماه به میزبانی تایلند در شهر ناخون‌پاتوم بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۲۰ سال آسیا و انتخابی قهرمانی جهان، به میزبانی چین از ۱۱ تا ۱۸ بهمن ماه در شهر چونگ‌چینگ بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۱ سال آسیا و انتخابی جهان، از دوم تا نهم اسفندماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، از ۲۲ تا ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ (چین‌تایپه، تایلند و چین برای این رقابت‌ها درخواست میزبانی داده‌اند) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از پنجم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی تایلند مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا ۱۲ تا ۱۶ خرداد سال ۱۴۰۰ به میزبانی چین بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از ۷ تا ۱۴ شهریورماه سال ۱۴۰۰ (چین و تایلند برای این رقابت‌ها درخواست میزبانی داده‌اند) بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن

بیشتر بخوانید

کنفدراسیون والیبال آسیا تمامی رقابت‌های ۲۰۲۰ را لغو کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال کنفدراسیون والیبال آسیا دوره مسابقات والیبال قهرمانی کنفدراسیون والیبال آسیا آسیا و انتخابی ماه به میزبانی سال ۲۰۲۱ سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهم‌ترین اخبار و رویداد‌های ورزشی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند بوکسور سنگین وزن تیم جوانان ایران با ناک‌اوت حریف هندی در راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد. ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منطقه آسیای مرکزی در نشست شورای آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید. معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا برگزار شد و نماینده کشورمان حریفانش را شناخت.   کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد لئوناردو، مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز وارد تهران شد.   پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.   امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان رئیس فدراسیون والیبال ایران ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، با مسئولان ورزش این کشور گفتگو کرد.     والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد تیم والیبال ساحلی ایران یک با کسب سه پیروزی به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.   احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد ترانه احمدی در مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم