Web Analytics Made Easy - Statcounter

«معصومه حسنی‌خونسار» روز پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: این هفت پروژه اغلب در روستاهای استان است و برای تکمیل نیاز به تامین اعتبار دارند.

او مهمترین پروژه را مربوط به کتابخانه مرکزی کرمانشاه دانست و با اشاره به طولانی شدن اجرای این پروژه گفت: ساخت این کتابخانه از سال ۸۷ آغاز شد و به دلیل نبود اعتبار در چندین مقطع عملیات ساخت آن متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی خونسار، با بیان اینکه ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار موردنیاز است، گفت: حدود ۲میلیارد تومان برای اتمام ساختمان این کتابخانه مورد نیاز است که از مرکز پیگیر اختصاص اعتبارات هستیم.

او از مسوُولان ارشد استان کرمانشاه نیز خواست پیگیر اختصاص اعتبارات ملی کتابخانه مرکزی کرمانشاه باشند و تاکید کرد که اتمام این پروژه در گرو تامین اعتبار آن است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در ادامه سخنانش تعداد کتابخانه های استان را ۱۰۶ باب اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸۸ باب نهادی و ۱۸ باب نیز با مشارکت سازمان ها ایجاد شده است.

حسنی‌خونسار، همچنین تعداد اعضای کتابخانه های استان را ۷۱ هزار و ۲۸۷ نفر ذکر کرد و افزود: یک میلیون و ۱۶۱ هزار منبع در کتابخانه های استان وجود دارد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۴ شهر دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح پروژه ساختمانی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح پروژه ساختمانی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کرمانشاه افتتاح طرح پروژه ساختمانی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود