Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی که برکات علمی و پژوهشی زیادی برای نظام به دنبال داشته است، افزود: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش دارد که همواره در راستای توسعه و پیشرفت جامعه از این پتانسیل‌ها استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اقدامات تاثیرگذار این نهاد انقلابی در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تصریح کرد: این نهاد توانسته با تربیت متخصص، عرصه را برای فعالیت‌های پژوهشی در راستای نیاز جامعه و حتی نیاز کشور‌های منطقه باز کند.

حب نقی با تاکید براینکه جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی به دستاورد‌های قابل تحسینی دست یافته است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی با جهاد علمی خود توانسته به دستاورد‌های خوبی در تجاری‌سازی برخی ایده‌ها و همچنین تولید گیاهان دارویی دست یابد.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی توانسته در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه گام‌های خوبی بردارد افزود: تربیت فارغ التحصیلانی با مهارت و توان کارآفرینی بالا از مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی گامی مهم در توسعه کشور و استان بشمار می‌آید.

حب نقی با اشاره به ضرورت شناسایی نیاز‌های روز جامعه، اولویت بندی و نهایتا ارائه راهکار‌ها و برنامه‌های مناسب جهت رفع مشکلات گفت: جهاد دانشگاهی می‌توانند همچنان با بهره گیری از توان نیرو‌های خود با شناسایی نیاز‌های منطقه، مشکلات موجود را رفع کند.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه جهاد دانشگاهی اخبار علمی جهاد علمی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است