Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" از ضرر شدید خود در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت تقاضا برای سفرهای هوایی تا زمانی که یک درمان یا واکسن برای بیماری کرونا کشف نشود، همچنان پایین خواهد ماند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" روز سه شنبه از ضرر شدید خود در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت تقاضا برای سفرهای هوایی تا زمانی که یک درمان یا واکسن برای بیماری کرونا کشف نشود، همچنان پایین خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در حال افزایش است و باعث می شود برخی از کشورها برنامه های بازگشایی اقتصاد را لغو کنند و در اقدامی که به ضرر خطوط هوایی تمام خواهد شد محدودیت های قرنطینه را مجدداً اجرا کنند.

احتمال اخراج 36 هزار نفر از کارکنان خطوط هوایی یونایتد آمریکافروش خطوط هوایی ویرجین استرالیا به علت بحران کروناتلاش خطوط هوایی آمریکا برای افزایش بودجه با فروش سهام

خطوط هوایی یونایتد که صندلی های وسط هواپیما را مسدود نکرده است، قصد دارد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی حدود 35 درصد از تعداد پروازهای خود در تابستان 2019 را انجام دهد و پیش بینی می کند در ماه ژوئیه تعداد مسافران نیز حدود 45 درصد باشد.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای شرکت یونایتد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تقریباً با یک سوم ظرفیت، پرواز کردند.

این کاهش تقاضا برای شرکت های هواپیمایی در فصل پاییز یعنی زمانی که بسته محرک دولت آمریکا منقضی شود، نشانه خوبی نخواهد بود.

برای جلوگیری از اخراج کارکنان، خطوط هوایی آمریکا بسته های مختلفی را برای ترغیب کارمندان به خروج داوطلبانه خود اعلام کرده اند.

خطوط هوایی دلتای آمریکا اخیراً در یادداشتی خطاب به خلبانان خود اعلام کرد که اگر آنان با کاهش حداقل دستمزد موافقت کنند، از برنامه مرخصی اجباری بدون حقوق صرف نظر خواهد کرد.

خطوط هوایی دلتا در گزارشی اعلام کرد که درآمد سه ماهه دوم این شرکت به میزان 91 درصد کاهش یافته و متحمل ضرر 3.9 میلیارد دلاری شده است.

انتهای پیام/

 

R1016170/P/S7,81,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ۳ صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس/ دارا دوم در مرداد عرضه می‌شود ۲ هشدار وقوع سیلاب و وزش باد ۸۰ کیلومتری در گیلان و گلستان ۳ زمان سفارش‌گیری عرضه اولیه امروز بورس اعلام شد ۴ سقوط واحدهای دارا یکم به زیر ارزش ذاتی ۵ ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۶ افزایش قیمت محصولات ایران خودرو کلید خورد/ پژو ۲۰۶ یکصد و سه میلیون تومان شد ۷ جزئیات ۱۳ پیشنهاد انبوه‌سازان به مجلس برای رونق تولید و عرضه مسکن ۸ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۱|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی رقم وام ودیعه مسکن مستاجران مشخص شد؛ ۵۰ میلیون تومان در تهران انحراف برخی طرح های اشتغال روستایی/ ۶۰۴ میلیارد تومان پول برگردانده شد نحوه تأمین پاداش بازنشستگی و افزایش ۵۰ درصدی حقوق در دستگاه‌های استانی+جزئیات تامین ذخایر گوشت کشور با خرید تولید داخل/ هر کیلو ۷۰ هزار تومان مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سه ماهه دوم خطوط هوایی سه ماهه قیمت ارز سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اقتصاد این کشور احتمالاً در شرایط مستحکم‌تری نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی قرار دارد. از طرف دیگر نگرانی‌ها در مورد عرضه نفت به خاطر ادامه تنش‌ها در خاورمیانه هنوز پابرجاست.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۳۲ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۵ سنت معادل ۰.۳۰ درصد افزایش ۸۳ دلار و ۸۲ سنت معامله می‌شود.

به گزارش رویترز، جانت یلن وزیر خزانه جاری آمریکا در روز پنجشنبه گفت رشد اقتصاد این کشور احتمالاً بهتر از آن چیزی است که اطلاعات ضعیف‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی نشان دادند.

وی گفت رشد تولید ناخالص داخلی در آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته و تورم تا سطح متعادل‌تری پایین آمده است.

اطلاعات نشان می‌دادند رشد اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول آهسته شده است. قبل از اظهارات یلن، همه چیز حاکی از افزایش تورم بود که بر قیمت نفت تاثیر می‌گذاشت، چون سرمایه‌گذاران تخمین می‌زنند فدرال رزرو نرخ بهره را قبل از ماه سپتامبر پایین نمی‌آورد.

شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی برای ماه مارس که شاخص مورد علاقه فدرال رزرو برای تعیین سیاست‌های پولی‌ست قرار است امروز منتشر شود.

از طرف دیگر ادامه تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه همچنان بر نگرانی نسبت به عرضه نفت افزوده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

رژیم صهیونیستی حمله هوایی خود به شهر رفح را علی رغم هشدار به متحدانش در مورد تلفات زیاد آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می‌یابد
  • وزیر صمت: خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می یابد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت طلا افزایش یافت