Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: اتصال محیط علمی به صنعت و بخش تولید یکی از مهمترین مسائلی است که مورد غفلت واقع شده و بسیج دانشجویی می‌تواند این حلقه اتصال را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هم اندیشی بسیج دانشجویی گلستان و فرماندار گرگان با هدف تبادل نظردرخصوص مقابله با ویروس کرونا و همکاری بسیج دانشجویی با ارگان‌های این شهرستان در این زمینه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد فرامرزی در این نشست با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا توجه به مسائل دقیق علمی را بیشتر نمایان کرد، اظهار کرد: اتصال محیط علمی به صنعت و بخش تولید یکی از مهمترین مسائلی است که مورد غفلت واقع شده به همین دلیل سرمایه گذاران لازم است به هسته‌های علمی دانشجویی و نخبگان توجه جدی تری کنند.

فرامرزی با تأکید بر اینکه مسأله محوری نگاه جدید بسیج دانشجویی با کمک قشر نخبگانی است، افزود: رصد، پالایش و اولویت بندی نظام جامع مسائل استان نقشه راهی برای حرکت تمام نهاد‌های علمی و اجرایی در استان و شهر است و این خود را در اتصال دانشگاه و صنعت بهتر نمایان می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: بسیج دانشجویی حلقه وصلی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان در حل مسائل استان و کشور است.

در بخشی از این نشست، محمد حمیدی، فرماندار گرگان نیز با بیان اینکه عارضه یابی، اصلی‌ترین راه برون رفت از مشکلات است، اظهار کرد: برخی از نهاد‌های صنعتی و کشاورزی دچار بیماری شده اند و آن‌ها نیاز به یک طبیب متخصص دارند و این متخصصین همان نخبگان دانشگاهی می‌باشند.

حمیدی افزود: یکی از این مسائل که برای تولید کنندگان مشکل اییجاد کرده است بنگاه داری بانک‌ها به جای حرکت در مسیر تولید است که آسیبی برای تولیدات شهرستان نیز می‌باشد.

فرماندار گرگان بیان کرد: در حل مشکلات شهر و استان لازم است فراجناحی نگریست و با نگاه دلسوزانه و آگاهانه و عاقلانه مسائل حل شوند و البته می‌بایست از فضای احساسی دوری کرد. اعتمادسازی کار مهمی است که اگر با عزم جزم همراه باشد می‌تواند با تخصص و دلسوزی اثرات فراتر از انتظاری به همراه داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: سه محور، عارضه یابی، بسیج و دانشگاه کلید‌هایی هستند که تعمق صحیح در آن مسیر را برای آینده‌ای بهتر هموار می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان فرماندار گرگان ارتباط صنعت و دانشگاه شیوع کرونا بسیج دانشجویی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود