Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز گذشته جریان رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار یک ویدیو از سخنان فرزندان نرگس محمدی، در یک فضای احساسی کلیدواژه «صدای نرگس باش» را داغ کرده اند و با مظلوم نمایی تاکید می‌کنند جمهوری اسلامی برخلاف همه قواعد حقوق بشری، مانع برقراری تماس تلفنی یک مادر با فرزندانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه یک منبع آگاه گفت: علی رغم اصرار ماموران زندان، شخص نرگس محمدی حاضر به برقراری تماس با فرزندانش نشده است.

هفته قبل هم خبر دروغ ابتلای محمدی به کرونا داغ شده بود که با انتشار فیلمی از سلامتی کامل او در زندان، عملا تکذیب شد.

بیشتربخوانید

رکورد زنی شبکه‌های معاند برای انتشار اخبار دروغ علیه همکاری ایران و چین / از واگذاری جزیره کیش تا ورود نظامی ارتش سرخ به ایران!

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرگس محمدی ضد انقلاب زندانی امنیتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت یک خیر نیکوکار و استاد دانشگاه در اقدامی خداپسندانه، مادری پس از تحمل ۶ سال حبس از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

این خیر با پرداخت بدهی ۸۴۰ میلیون ریالی بانوی مذکور، مقدمات آزادی این زندانی را فراهم کرد تا وی بتواند طعم شیرین آزادی را بچشد.

سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس گفت: کمک به آزادی زندانیان یک حرکت معنوی و ماندگار نزد خداوند متعال است که با این اقدام نیک خانواده‌ای از گرفتاری و مشکلات رها می‌شود.

کد خبر 6091386

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان