Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از دستگیری ۳۰ نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی خبر داد و گفت: این عملیات پلیسی تأثیر مستقیم در کاهش قیمت دلار داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی ولیپور با اعلام خبر بازداشت تعدادی از دلالان ارزی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال نابسامانی بازار ارز و به تبع آن بروز نوسانات و افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر، فعالیت اخلال‌گران و دلالان ارزی به ویژه در برخی از مناطق شهر تهران که با پوششهای مختلف به‌صورت غیرقانونی خرید و فروش ارز می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و منسجم با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه برابر مصوبه شورای امنیت کشور و بر اساس تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی، خرید و فروش هرگونه ارز در خارج از بانکهای عامل و صرافی‌های مجاز ممنوع است در همین راستا عملیات مبارزه با اخلالگران بازار ارز عملیاتی انجام شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک روزه مبارزه با اخلالگران ارزی، چند مرحله کار اطلاعاتی، مستندسازی و شناسایی دلالان توسط کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری مأموران یگان امداد اجرا شد و در نهایت  30نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گرانی ارز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با دستور قضائی، بازرسی از مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: در بازرسی از این مکانها در مجموع 80 میلیارد ریال ارز شامل 274 هزار و 630 دلار، 37 هزار و 250 یورو، 9 هزار و 140 لیر ترکیه، یک هزار و 350 پوند و یک هزار و 12 درهم و 10 دستگاه پوز کشف شد.

علیپور متذکر شد: با توجه به اجرای به موقع و موفق طرح مبارزه با دلالان ارزی، این عملیات پلیسی تأثیر مستقیم در کاهش قیمت دلار داشت و دلار که تا سقف 260 هزار ریال معامله می‌شد، در حال حاضر به مبلغ 210 هزار ریال کاهش یافته یعنی50 هزار ریال کاهش قیمت داشته است.

کشف 540 دستگاه خودرو احتکار شده از 5 پارکینگ و انبار/ بازداشت 23 دلال ارزی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز قاچاق ارز پلیس 110 پلیس بیشتر بخوانید... روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران بازداشت یک قاچاقچی با سابقه قاچاق ۱۰۰تن مواد مخدر/ ضربه یک‌تریلیون و ۶۶۷میلیارد تومانی پلیس به قاچاقچیان در ۴ ماه اخیر تأکید سردار اشتری بر در دستورکار قرار گرفتن "پلیس هوشمند" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران بازداشت یک قاچاقچی با سابقه قاچاق ۱۰۰تن مواد مخدر/ ضربه یک‌تریلیون و ۶۶۷میلیارد تومانی پلیس به قاچاقچیان در ۴ ماه اخیر تأکید سردار اشتری بر در دستورکار قرار گرفتن "پلیس هوشمند" واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز قاچاق ارز پلیس 110 پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ "پنجره جمعیتی" بسته شود دیگر برای حل "بحران جمعیت کشور" دیر است! ۲ غیبت شهردار تهران در هیئت دولت پس از تخریب طبقه اضافی ملک نهاد ریاست‌جمهوری ۳ زلزله ۷.۸ ریشتری آلاسکا در آمریکا را لرزاند+عکس ۴ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۵ مرگ ۳ عضو یک خانواده بر اثر غرق‌ شدن در رودخانه ۶ روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! ۷ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات ۸ چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی مهمترین اخبار اجتماعی "پنجره جمعیتی" بسته شود دیگر برای حل "بحران جمعیت کشور" دیر است! زلزله ۷.۸ ریشتری آلاسکا در آمریکا را لرزاند+عکس اخبار غیررسمی از انتقال جسد منصوری به ایران/امتناع پلیس رومانی از تحویل فیلم دوربین‌های مداربسته آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز قاچاق ارز پلیس 110 پلیس قیمت ارز قاچاق ارز پلیس 110 پلیس دلالان ارزی کاهش قیمت قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و حالا حدود ۶۳۷۰۰ دلار معامله می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از 63 هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.
گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها 1.6 درصد بوده است، یعنی کمتر از 2.5 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از 3.4 درصد رشد در سه ماهه پایانی 2023. 

شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کردسقوط قیمت بیت کوین تا زیر 60 هزار دلار

ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تاثیر بگذارد.
شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p 500 و نزدک روز خود را با 2 درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا هم تا 4.73 درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.
قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار رسید و بعد تا 63700 بالا آمد. ارزش اتر هم  4 درصد کاهش یافته و حدود 3100 دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در 2024 کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام/50

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار