Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی ظهر روز چهارشنبه ۱ مرداد ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه‌ها و دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا در آخرین سال خدمت‌رسانی دولت برنامه‌ها به بهترین نحو احسن اجرا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که خدمات ۸ ساله دولت باید به مردم بازگو شود، گفت: پیشنهاد شده در سطح شهرستان‌های ۱۷ گانه استان تعداد ۸ پروژه شاخص به عنوان نماد ۸ سال خدمت دولت افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه درمان و بهداشت و کادر پزشکی، افزود: مردم نیز باید در این میان اهتمام جدی داشته باشند و محدودیت‌هایی که در طول یک ماه گذشته اعمال شده باید مدنظر همگان قرار گیرد.

مصطفوی ضمن اشاره به انتقادپذیر بودن مسئولان، یادآور شد: انتقاد باید به دور از تخریب باشد به طوری که اگر به طور سازنده و منصفانه ایراد شوند با جان و دل پذیرا هستیم.

معاون استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، گفت: دستگاه‌های اجرایی در توزیع عادلانه اخبار و آگهی‌ها در میان اصحاب رسانه دقت کافی را داشته باشند تا حقوقی از فردی و ارگانی ضایع نشود.

مصطفوی بر افزایش خدمات الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی و سایر ارگان‌ها و کاهش تجمعات در این راستا تأکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دولت الکترونیک دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است