Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان ظهر امروز چهارشنبه یکم مردادماه با مدیرکل تبلیغات استان دیدار و گفت گو کرد.

سیدعزیز موسوی در این دیدار اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام خمینی تشکیل شد. امروز جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و ۲۹ پژوهشکده و پژوهشگاه دارد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی گلستان در قسمت‌های مختلف اعم از فرهنگی، اشتغال، پژوهشی و آموزشی در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش فرهنگی خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری بین‌المللی ایکنا و مرکز افکارسنجی ایسپا، در قسمت آموزش دو مرکز کوتاه‌مدت در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و یک مرکز علمی کاربردی در شهر گرگان، در بخش اشتغال سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) و در بخش پژوهش پروژه دهکده گیاهان دارویی از جمله بخش‌های فعال در جهاددانشگاهی گلستان هستند.

وی با بیان اینکه در استان گلستان نمایندگی بانک خون بند ناف رویان را داریم، خاطرنشان کرد: بر اساس قراردادی که با بانک رسالت گلستان منعقد شده، زوجینی که تمایل به ذخیره خون بند ناف فرزند خود را دارند می‌توانند تا مبلغ ۴ میلیون تومان از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات گلستان نیز در این دیدار با بیان اینکه بستر همکاری با جهاد دانشگاهی فراهم است، گفت: ما می‌توانیم در حوزه‌های مختلف همکاری داشته باشیم.

وی، جهاد دانشگاهی را یک ‌نهاد انقلابی برشمرد و افزود: کسانی که در این نهاد مشغول به فعالیت هستند می‌توانند با کمترین امکانات، کارهای بزرگی انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند به سازمان‌ها و ارگان‌ها از نظر فکری به رسیدن به اهدافشان کمک کند تا بتوانند کارها را به نحوه احسن ‌انجام دهند.

ولی نژاد بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای بزرگ کشورمان بوده و در استان گلستان نیز این نهاد اقدامات خوبی انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی گلستان مدیرکل تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو