Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:40:21 GMT

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۱۷۸

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب شد

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان با صدور حکمی، مجید سلحشور را به سمت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، استاندار هرمزگان با صدور حکمی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب را منصوب کرد. 

مدیر عامل شرکت پگاه همدان منصوب شدنماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شدرئیس مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی منصوب شد

طی این حکم مجید سلحشور که پیش از این مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان بود از این پس به عنوان فرماندار میناب فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از سلحشور، محمد احمدی عهده‌دار این مسئولیت بود که با حکم استاندار هرمزگان به سمت مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان منصوب شد. 

فریدون همتی در این حکم خطاب به مجید سلحشور آورده است:

با عنایت به توفیقات شما در مسئولیت مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب می گردید تا با در نظر داشتن جمیع شرایط در جهت بهبود شاخص های اقتصادی و معیشت مردم و نیز تامین سایر نیازمندی های اجتماعی، سیاسی و امنیتی منطقه تلاش نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف قانونی، در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با توجه به حساسیت و جایگاه ویژه شهرستان و استفاده از ظرفیت های منطقه در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

توفیق شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11 بیشتر بخوانید... مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد مسئول جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان منصوب شد حجت‌الاسلام "بی‌آزار تهرانی" به تولیت آستان امامزاده صالح(ع) منصوب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد مسئول جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان منصوب شد حجت‌الاسلام "بی‌آزار تهرانی" به تولیت آستان امامزاده صالح(ع) منصوب شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۶ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان ۷ آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ۸ عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس: قیمت فعلی ارز واقعی نیست مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی گزارش مردمی| قصه پر غصه مردم منطقه ‌کاجوی ‌قصرقند/ طغیان رودخانه مسیرهای ارتباطی را مسدود کرد+ فیلم درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم دومین ضربه به «فشار حداکثری» آمریکا با توافق بلندمدت ایران-روسیه/ ماجرای توافق ۲۰ ساله چیست؟ بانک مرکزی: اطلاعات ۲۵۰ صادرکننده را به مرجع قضایی دادیم/ بعد از شکایت هم از بازگشت ارز اجتناب می‌کنند سفر الکاظمی به تهران| از روابط تجاری ۲۰ میلیاردی تا وعده ضربه متقابل ایران به آمریکایی‌ها گفت‌وگو| صدرالحسینی: تمام سعی آمریکا برهم زدن روابط میان ایران و عراق است/ ۳ انتظار اصلی ایران از دولت الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی