Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس قوه قضاییه با روسای دادگستری دو استان مرکزی و هرمزگان ارتباط مستقیم تصویری برقرار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، هدف از ارتباط مستقیم تصویری رئیس قوه قضاییه با روسای دادگستری این دو استان پیگیری مصوبه‌‌های سفر استانی سال گذشته به استان‌های مرکزی و هرمزگان بود.
در این ارتباط مستقیم تصویری رئیس دادگستری کل استان مرکزی و رئیس دادگستری کل استان هرمزگان ضمن بیان عملکرد، گزارشی از نحوه و میزان عملی شدن مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه، به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این ارتباط مستقیم تصویری اعضای شورای عالی قضایی دو استان نیز حضور داشتند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هم در ادامه، ضمن قدردانی از اجرای مصوبات دو سفر استانی خود به استان‌های هرمزگان و مرکزی دستور‌های لازم را نیز صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتباط تصویری قوه قضاییه دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند