Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:11:03 GMT

حمله خرس به یکی از عشایر اندیکا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۲۱۱۹

حمله خرس به یکی از عشایر اندیکا

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای اندیکا گفت: این حادثه بعد از ظهر روز گذشته (یکم مرداد) گزارش شد که با وجود سخت گذر بودن جاده دسترسی ، آمبولانس و امدادگران جمعیت هلال احمر اندیکا به محل اعزام شدند.

محمود ورناصری بیان کرد: با همکاری هلال احمر و نیروهای فوریت‌های پزشکی ، مصدوم به درمانگاه چلو منتقل شده و تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت عمومی این مصدوم مساعد گزارش شده اما برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی در حال انتقال به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان است.

تیرماه امسال نیز حمله خرس باعث مصدومیت یکی از عشایر منطقه کمفه در شهرستان اندیکا شد. اواسط تیرماه نیز جوانی ۲۵ ساله در کوه مافرون در بخش سوسن شهرستان ایذه مورد حمله خرس قرار گرفت. خرداد ماه حمله خرس در ارتفاعات دهدز و سوسن شهرستان ایذه موجب مصدومیت سه نفر شد.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه سه بخش دارد و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماده 474 ماده 477 علی اشرف ریاحی روح الله رجایی مهرداد بذرپاش علی کامیار اندیکا خرس هلال احمر ماده 474 ماده 477 علی اشرف ریاحی روح الله رجایی مهرداد بذرپاش علی کامیار حمله خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند