Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:32:18 GMT

جهش تولید محصولات کشاورزی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۲۶۳۴

جهش تولید محصولات کشاورزی در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس سعیدی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از اجرای طرح یاوران تولید با هدف انتقال دانش به باغات و مزارع استان در سال جهش تولید خبر داد و گفت: هدف از اجرای طرح یاوران تولید، همراهی اعضای هیئت علمی و محققان مراکز تحقیقاتی با کشاورزان، دامداران، بهره‌برداران، کارشناسان پهنه و مروجان کشاورزی برای افزایش عملکرد در واحد سطح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طرح یاوران تولید از رویکرد‌های جدی وزیر جدید جهاد کشاورزی است و اگر این طرح موفق شود، تبدیل به یکی از الگو‌های بسیار خوب برای بخش کشاورزی، پس از آن برای بخش صنعت و سایر بخش‌ها خواهد شد .

سعیدی گفت: در طرح یاوران تولید تلاش شده تا از همه ارکان موثر بر توسعه دانش در بخش کشاورزی، مشتمل بر معاونت ها، سازمان‌ها و واحد‌های اجرایی، اعضای هیئت علمی، محققان پژوهشی و آموزشی و مروجان جهاد کشاورزی استفاده شود.

او تصریح کرد: در سال‌های گذشته با تکمیل نیروی متخصص مراکز خدمات، انتقال دانش به مزارع و دامپروری‌ها آغاز شده و در ادامه این مسیر، با حمایت محققان و دانش آموختگان دانشگاهی و انجام تحقیقات لازم برای رفع اصولی و علمی مشکلات به هدف نهایی نزدیک شده ایم. 

او بیان کرد: این اتفاق بسیار خوبی است و در صورت ورود دانش به عرصه‌های تولید و انجام مدیریت بهینه در این عرصه، جهش تولید محقق می‌شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی دامپروری و کشاورزی طرح یاوران تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه از مزرعه تا سفره در این باره توضیح داد: این برنامه روز‌های چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۱۳:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه به بررسی محصولات کشاورزی، باغی، زراعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه محصولات سالم به مصرف کنندگان از مزرعه تا سفره شناسایی و معرفی می‌شود. آشنایی مصرف کننده با محصولات کشاورزی و اهمیت تغذیه‌ای آن‌ها دغدغه برنامه سازان است.

مجری کارشناس برنامه فیروزه آدابی است. این برنامه روز شنبه ۱۹ اردیبهشت به بهانه روز گل محمدی و گلاب به معرفی ایرج رستگار، تولید کننده خلاقی می‌پردازد که در حوزه تولید گل و گلاب تلاش کرده سبک جدیدی را ایجاد کند و به عنوان قهرمان تولید در این زمینه شناخته و برگزیده شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه