Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- اولین درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه و کلینک تخصصی بانک در استان زنجان با حضور مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری آغاز به کار کردند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ضمن افتتاح اولین درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه به طور موقت در ساختمان اداره امور استان آذربایجان شرقی، از کانون بازنسشتگان، محل های پیشنهادی برای استقرار ساختمان درمانگاه بانک در شهرستان ارومیه، آزمایشگاه نانو و داروخانه دکتر تافتاچی به عنوان مراکز خدمات درمانی بیمارستان مستقر در این استان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با حضور در منزل دو نفر از همکاران ارومیه، از آنها عیادت و دلجویی کرد.

سخندان همچنین از اداره امور شعب استان زنجان بازدید و کلینک تخصصی بانک در این اداره امور را افتتاح کرد.

در این سفر دو روزه، تعداد 100نفر از همکاران استان زنجان مورد غربالگری قلب و عروق قرار گرفتند.

سخندان ضمن بازدید از محل دائمی کلینیک این اداره امور، از چندین داروخانه و آزمایشگاه بازدید و با مدیران آنها برای ارائه خدمات مطلوب به همکاران مذاکره کرد تا همکاران استان از نظر سلامتی جسمانی بتوانند ایمن باشند و هزینه قابل توجهی نیز  متوجه آنها نگردد.

طاهری رئیس اداره امور شعب استان زنجان از توجه ویژه مدیریت عامل بانک دکتر حسین زاده و اعضای هیات مدیره و مدیر بیمارستان تقدیر و آغاز فعالیت کلینیک تخصصی برای همکاران استان را حائز اهمیت دانست.

در ادامه این سفر، سخندان به همراه رئیس و جمعی از همکاران اداره امور شعب استان زنجان از همکار بستری به نمایندگی از مدیر عامل بانک ملاقات کرد و آخرین وضعیت و مراحل درمان این همکار را جویا شد.

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک با بیان اینکه بانک ملی ایران با تکیه بر اعتماد مردم ایران و با تلاش تک تک همکاران هر روز بر کیفیت خدمات بیمارستانی و توسعه آن می افزاید، گفت: برنامه های ارتقاء کیفیت درمانی برای همکاران و مردم در دستور کار قرار گرفته و به دستور مدیر عامل بانک، تمام تلاش مدیران و مسئولان بانک جلب رضایتمندی همکاران و خانواده آنها و همه متقاضیان خدمات درمانی کشور است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهرستان ارومیه بانک ملی ایران درمانگاه بانک استان زنجان اداره امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری