Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز با بیان اینکه "فرهنگ مدرک‌گرایی و فقر مهارتی مشکل جدی بیکاری است" گفت: سال گذشته آموزش‌ها برای ۸ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۰۳ نفر ساعت بوده که ۵ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۲۱۰ ساعت مربوط به آموزشگاه‌های آزاد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، تقی غیاثی تبار در نشست با خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه استان البرز 7 مرکز آموزش‌های فنی‌وحرفه ای داریم که در این 7 مرکز قدیمی ترین مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور نیز وجود دارد، اظهارداشت: یکی از تخصصی‌ترین مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشاورزی و شیلات در استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرکز فنی حرفه‌ای ویژه بانوان در استان به مرکز خود اشتغالی محور تبدیل شده است، افزود: یکی دیگر از مراکزهای ما در حوزه تربیت کارگر ماهر در حال فعالیت است و در شهرستان‌های نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد نیز مراکز دو منظوره فنی‌وحرفه‌ای فعالیت دارند.

مدیرکل فنی‌وحرفه ای استان البرز با عنوان اینکه یکی دیگر از مراکز فنی و حرفه ای در استان البرز کار آموزش صنایع و اصناف را دنبال می‌کنند، بیان کرد: بالغ بر 500 مرکز آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد در استان داریم که 450 مورد آن فعال هستند.

کردستان|مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای مریوان بین‌المللی می‌شودآموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای لرستان به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار می‌شود1492 نفر از روستائیان خراسان جنوبی از خدمات و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدن

غیاثی تبار با اشاره به اینکه تلاش شده که تنوع در آموزش‌ها در مراکز اصلی آزاد فنی‌وحرفه‌ای در استان متفاوت باشد، عنوان کرد: در کنار مراکز، آموزش‌های حرفه آموزی در پادگان‌ها، زندان‌ها، سکونتگاه‌های غیر رسمی ، واحدهای صنفی، روستاها، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، مناطق عشایر و کارخانه و صنایع را نیز داریم.

وی با اشاره به اینکه از 31 تیرماه تا 6 مردادماه هفته مهارت آموزی است، تصریح کرد: در راستای هدفمند برگزار شدن این هفته برای هر روز عنوانی انتخاب شده است.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: این عناوین شامل مهارت، جهش تولید و گفتمان ملی، مهارت، ملت مجلس، مهارت، دولت، مربی و نخبگان مهارتی، خانواده سرمایه انسانی ماهر، مهارت، خصوصی سازی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مهارت دانش آموزان، دانشجویان و سربازان و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های مهارتی است.

غیاثی تبار اظهارکرد: در سال گذشته آموزش‌ها برای 8 میلیون و 432 هزار و 303 نفر ساعت بوده که 5 میلیون و 290 هزار و 210 ساعت مربوط به آموزشگاه‌های آزاد بوده است.

وی گفت: همچنین در چهارماهه ابتدایی سال‌جاری با توجه به ویروس کرونا 958 هزارو 486 نفر ساعت آموزش‌های دولتی بوده است.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان البرز بیان کرد: فرهنگ مدرک گرایی و فقر مهارتی مشکل جدی بیکاری است که در راستای بهبود این وضعیت تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور با استانداری البرز جهت تقویت نیروی کار مورد نیاز در استان سال گذشته منعقد شد.

انتهای پیام/س

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... کردستان|مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای مریوان بین‌المللی می‌شود روایت تسنیم از کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای بادرود/ کارآموزان باید برای امتحان ۶۰ کیلومتر طی کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کردستان|مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای مریوان بین‌المللی می‌شود روایت تسنیم از کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای بادرود/ کارآموزان باید برای امتحان ۶۰ کیلومتر طی کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ هشدار معاون وزیر بهداشت به مردم ایران / ‌هرگز به مازندران سفر نکنید / احتمال ابتلا به کرونا بالاست ۵ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۶ ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود ۷ بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد ۸ فتاح: ‌در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم ‌داشت / قرار نیست ‌بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند مهمترین اخبار استانها درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد دیدار مهم استانداران خوزستان و ذی‌قار عراق / رونق تبادلات مرزی ایران و عراق برای مقابله با کرونا‌ دستور رئیس جمهور برای واگذاری زمین‌های بلااستفاده دولتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: آیین‌های سوگواری و کنکور با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد/ شیوع دوباره کرونا در برخی مناطق به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نبود درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد لغو رزمایش ارتش اسرائیل در مرز لبنان از ترس واکنش نظامی حزب‌الله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرفه ای استان البرز آموزش فنی و حرفه ای مرکز آموزش فنی آموزش های فنی مدیرکل فنی فنی وحرفه ای ترین اخبار نفر ساعت آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دنبال اطلاع کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کنگان از فعالیت فردی با هویت معلوم در ارتکاب سریالی جرم کلاهبرداری با شیوه و روش فروش زمین‌های دولتی با دادن وعده پیگیری و صدور سند ثبتی در بازه شش ماهه به افراد لذا پس از جمع آوری ادله و مدارک مورد نیاز با همکاری مرجع قضائی و صدور مجوزهای لازم مخفیگاه متهم مورد نظر شناسایی و در یک عملیات هدفمند دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات انجام شده به ارتکاب چهار فقره کلاهبرداری با این شیوه با ارزش ۶۰ میلیارد ریال اقرار و پس از تکمیل مراحل تحقیق با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع این جرایم صحیح و منطقی آن است هر گونه معامله و خرید و فروش املاک باید با انجام تشریفات و فرآیند قانونی از جمله استعلام از دستگاه‌ها و مرجع صدور سند و از طریق دفاتر ثبت اسناد و رعایت ضوابط قانونی صورت گیرد.

وی یادآور شد: شهروندان هر گونه اطلاعات پیرامون فعالیت جاعلان و کلاهبرداران را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس برای بررسی و پیگیری قانونی اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: پلیس آگاهی استان با افتخار و حسب شرح وظیفه قانونی مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری در فضای حقیقی در سطح استان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

کد خبر 6097659

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین