Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا کلامی عصر روز چهارشنبه در حاشیه نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: خراسان رضوی در زمره استان‌های برخوردار از واحدهای صنعتی بزرگ است و سهم ویژه‌ای در تولید صنایع غذایی دارد و باید تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنایع در استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مهمترین مواد اولیه صنایع غذایی خراسان رضوی، شکر است که مقرر شد به دلیل سهم بسیار زیاد این استان در حوزه صنف و صنعت مرتبط با تولید مواد غذایی، سهمیه ویژه‌ای از شکر علاوه بر سهمیه استان‌های دیگر به خراسان رضوی اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر خراسان رضوی به خاطر زائرپذیر بودن مصرف بیشتری از کالاهای اساسی به ویژه برنج دارد که برای تامین نیاز این استان مقرر شد مقدار قابل توجهی به عنوان سهمیه برنج برای خراسان رضوی در نظر گرفته شود تا با عرضه آن آرامش بازار استان حفظ شود.

وی گفت: قیمت بیشتر کالاهای موجود در بازار خراسان رضوی از میانگین قیمت آنها در کشور کمتر است و توزیع کالا و نظارت بر آنها در این استان شرایط بهتری دارد. همچنین کارگروه تنظیم بازار استان از نظر عملکرد رتبه دوم را در بین کارگروه‌های تنظیم بازار کشور کسب کرده که قابل قدردانی است.

کد خبر 533476 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار برنج استان خراسان رضوی شکر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار برنج استان خراسان رضوی شکر خراسان رضوی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید